Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@05:36:53 GMT

قتل فجیع همسر به دست دکتر فوق تخصص اطفال

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۲۹۸

قتل فجیع همسر به دست دکتر فوق تخصص اطفال

دکتر فوق تخصص اطفالی که در پی بیماری شیزوفرنی همسر و سگش را به قتل رسانده بود دستگیر و به 10 سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، متهم " پاول لزلی کوئیرک " 49 ساله  در 3 ژانویه 2020 میلادی همسرش "کریستینا گگ هوا" 43 ساله را ابتدا با ضربات چوب سنگین سپس با چاقوی آشپزخانه در آپارتمانشان در استراحتگاه "اسپارینا "سنگاپور قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعات پلیس سنگاپور نشان میدهد که این مرد پس از زدن ضربات چاقو به گردن همسرش سراغ سگشان رفته و پس از کشتن سگ او را از بالکن خانه به بیرون پرتاب کرده است.
روز گذشته در طول دادرسی پرونده حنایت هولناک این پزشک  روشن شد که "کوئیرک" در سال 2016 میلادی از استرالیا به سنگاپور نقل مکان کرده و به عنوان دکتر فوق تحصص اطفال مشغول به کار شده است  پس از اقامت د رسنگاپور وی در سال 2017 میلادی با همسرش آشنا و ازدواج کرد این در حالی است که او از سال 2001 میلادی دچار افسردگی شده و تحت درمان داروهای افسردگی قرار داشته است با این وجود این پزشک در سال 2005 میلادی به روان پزشک خود بیان کرده بود که صداهایی در سر خود می شنود که او را برای انجام کارهایش راهنمایی میکند. در روز جنایت نیز دکتر "کوئیری" ادعا کرده بود که به دستور همان صدا مجبور شده تا همسر و سگشان را بکشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!

به گزارش صدای ایران از روزنامه جوان، روز حادثه مادر دیانا بچه را با خودروی شخصی‌اش به خانه می‌آورد. دیانا مقابل خانه پیاده می‌شود و مادر خودرو را به داخل پارکینگ می‌برد، اما وقتی برمی‌گردد متوجه می‌شود خبری از بچه نیست. برای همین پلیس را از ماجرا باخبر می‌کنند. اعضای خانواده دیانا به پلیس گفتند به کسی مظنون نیستند و احتمال می‌دهند در همان زمان سرنشینان یک خودرو کودک را ربوده باشند.

وقتی تحقیقات پلیس با تحقیقات میدانی نشان داد که سناریوی آدم‌ربایی منتفی است، مادر دیانا را به عنوان مظنون بازداشت کردند. او در جریان تحقیقات گفت از ماجرای گم شدن کودک خبری ندارد، اما سرانجام روز گذشته به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. متهم گفت: «من به جز دیانا صاحب فرزندی دیگر هم هستم. روز حادثه بود که تصمیم به قتل دیانا گرفتم. بچه‌ام را به باغی متروکه در بیرون شهر بردم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. بعد هم جسدش را آتش زدم و به اداره پلیس رفتم و گم شدن او را گزارش دادم.»

با اعتراف متهم و با نشانی‌هایی که او در اختیار پلیس گذاشت، کارآگاهان راهی محل شدند و بقایای جسد سوخته را کشف کردند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بررسی انگیزه جرم در جریان است.


دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • (ویدئو) فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • ببینید | فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه