Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:50:20 GMT

حاجی پور: چرا معضل پسماند شهرستان آمل حل نمی شود؟

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۵۳۱

حاجی پور: چرا معضل پسماند شهرستان آمل حل نمی شود؟

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حل نشدن معضل پسماند آمل گفت که چرا چنین معضلی با این حجم از خطرات برای بهداشت و درمان، سلامت مردم حل نمی شود و هیچ کار عملیاتی برای رفع آن صورت نمی گیرد؟

به گزارش ایسنا، رضا حاجی پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر کشور گفت: حل معضل پسماند شهرستان آمل جزو اولویت های من در راستای خدمت رسانی به مردم این شهرستان است که این معضل بعد از گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب همچنان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گزارش های داده شده به وزیر کشور درباره انجام اقداماتی جهت رفع مشکلات پسماند آمل ناصحیح است، تمام عکس ها و اسناد آن را برای وزیر ارسال شده اما هنوز موفق به دیدار آقای رحمانی فضلی  نشده ام؛ چرا چنین معضلی با این حجم از خطرات برای بهداشت و درمان، سلامت مردم حل نمی شود و هیچ کار عملیاتی برای رفع آن صورت نمی گیرد؟

حاجی پور در تذکر دیگری با اشاره به اتفاق رخ داده در فرمانداری شهرستان آمل گفت: در آمل افرادی برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کردند که مدارک آن ها قبل از ارسال به مسئولان اجرایی، به دست مردم رسیده و موجب افشای اسرار این اشخاص شده است، وزیر کشور باید برای حل این مشکل ورود می کرد اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما منتظریم تا از حقوق این افراد دفاع شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمل رضا حاجی پور مازندران استان ها سیاسی پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود.

وزیر کشور گفت: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق