Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:47:44 GMT

ثبت سفارش کتابهای درسی تا ۲۲ خرداد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۹۴۷

ثبت سفارش کتابهای درسی تا ۲۲ خرداد ادامه دارد

مقصود رستمی نژاد روز سه شنبه در جلسه کارگروه کتابهای درسی آذربایجان غربی افزود: از ۲۲ فروردین ماه تا کنون که ثبت کتابهای درسی آغاز شده است تا کنون ۵۴ درصد کتابهای ابتدایی، ۳۰ درصد بسته اصلی کتابهای متوسطه اول، بیش از ۳۸ درصد از کتابهای دوره متوسطه دوم نظری و ۹۵ درصد از کتابهای مدارس استثنایی استان ثبت سفارش شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ثبت سفارش کتابهای دانش آموزان به ۲ شکل گروهی و انفرادی انجام می شود، افزود: اولیا و مدیران مدارس باید در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتابها در سامانه اقدام کنند.

 معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: توزیع این کتابها از شهریور ماه در استان آغاز می شود و تا آبان ادامه خواهدداشت.

رستمی نژاد بیان کرد: این کتابها از طرف اداره کل به مدارس ارسال خواهند شد و توزیع از طریق مدارس در ابتدای سال تحصیلی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: مدیریت ثبت سفارش کتابهای درسی و زمانبندی مناسب برای این اقدام ضروری است و لازم است تا اطلاع رسانی و پیگیری های مستمر در این راستا انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: افراد می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbppk.com مراجعه و برابر جدول تقویم زمانی ثبت‌نام کنند.

آذربایجان غربی دارای ۶۲۵ هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که در پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مدرسه آنلاین کتاب دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مدرسه آنلاین آذربایجان غربی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مدرسه آنلاین کتاب دانش آموزان اخبار کنکور آذربایجان غربی کتابهای درسی ثبت سفارش اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی