Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی، جزئیات برگزاری این انتخابات را تشریح کرد.

دکتر عبدالحسین روح‌الامینی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ثبت نام متقاضیان هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور، طبق ماده ٩ آیین‌نامه از تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت ٧ روز تا پایان وقت اداری پنجم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس ضوابط مذکور، صلاحیت افراد در هیئت های اجرایی شهرستان‌های ذیربط، هیئت‌های نظارت شهرستان و حسب ضرورت هیئت مرکزی نظارت قابل بررسی است. در صورتی که احیاناً فردی رد صلاحیت شود طی سه مرحله امکان اعتراض برای او فراهم است، اما  در نهایت نظر هیئت مرکزی نظارت ملاک عمل خواهد بود.

روح‌الامینی همچنین درباره نحوه برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی، گفت: مسئول اجرایی انتخابات در سراسر کشور وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و شبکه‌های زیرمجموعه وزارت متبوع هستند و تصمیم وزارت در این دوره به دلایل مختلف انجام حضوری و غیر الکترونیک انتخابات است که این مسئله به تایید هیئت مرکزی نظارت هم رسیده است.

وی تاکید کرد: کلیه تمهیدات لازم اعم از اعلام عمومی، تشکیل هیئت‌های نظارت و اجرایی بر اساس جدول انتخابات انجام شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند