Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه‏‌شنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر افزود: در این زمینه نیاز است پلیس فتا در عرصه مجازی در این زمینه تلاش مضاعف برای مقابله با عاملان تخریب انتخابات داشته باشد.

وی بیان کرد: در فضای حقیقی نیز باید طبق قانون، نظارت و مدیریت خوبی صورت گیرد که انتخابات فرارو به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص منطقه و نگاه دشمنان برای تحقق انتخاباتی کم رونق، حضور همگانی در پای صندوق رای به عنوان یک اصل باید مورد توجه جدی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک نیروی راهبردی و امنیتی است که مایه آرامش اجتماعی، اقتدار و امنیت و مهیا نمایی و زمینه سازی همه جانبه پیشرفت و تمدن آفرینی است.

صفایی بوشهری افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از متن و برای خدمت به مردم است و همواره در یک منظومه فرهنگ اسلامی متصل به ولایت فقیه قرار دارد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: استان بوشهر به خاطر شرایط جغرافیایی، تاریخ پرشکوه و استقرار صنایع مهم و مؤثر برای نظام یک استان فوق العاده مهم است به همین دلیل حفظ امنیت و ارتقای سطح امنیت در استان بوشهر نقشی مهم ایفا می‌کند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: با توجه به ۹۳۶ کیلومتر مرز دریایی استان بوشهر و همسایگی با پنج کشور عربی از طریق خلیج فارس و از طرف دیگر راه ترانزیت جنوب به مرکز و شمال و بالعکس حوزه امنیت و عرصه‌های مدیریت اجتماعی آن باید بیشتر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: پشتیبانی از نیروی انتظامی، تحقیقات و پژوهش بر اساس آمایش امنیت در جغرافیای استان، مدیریت ستادی و حضور به موقع در جغرافیای جامع میدانی، نظارت، بازتولید برنامه‌ها و پروژه‌های دانشی، سلامت کار و مجاهدت کار در عرصه نیروی انتظامی در فضای ملی و استان بوشهر به طور ویژه نقش بسزا دارد و باید در این عرصه‌ها فوق العاده کار شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران غلامعلی صفایی بوشهری امنیت خلیج فارس پلیس فتا پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت خلیج فارس پلیس فتا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر