Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:49:25 GMT

کرونا جان یک پرستار دیگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۱۵۶۶

کرونا جان یک پرستار دیگر را گرفت

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، دکتر محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز طی پیامی آسمانی شدن مدافع سلامت خجسته علی ین را تسلیت گفت، که به شرح ذیل است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر آسمانی شدن یکی همکاران ایثارگر و فداکار حوزه ی بهداشت " کارشناس مراقب سلامت شهید خجسته علی ین " که پس از ۱۵ ماه تلاش و مجاهدت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا و در راه خدمت به مردم شریف استان به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب این هجران جانکاه را به خانواده شریف و همکاران داغدار آن عزیز و جامعه خدوم بهداشت و درمان استان تسلیت عرض می نمایم و از خدای متعال صبر جزیل برای خانواده ی محترم ایشان مسئلت می نمایم و امیدوارم روح مهربان این عزیز بزرگوار به پاس خدمت ایثارگرانه در راه نجات جان هم وطنانش در آغوش امن و آرام الهی جای گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 غزه قطعی برق پرستار مدافعان سلامت انتخابات 1400 غزه قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مثنوی گفت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده ۴ نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.
وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک به محل اعزام شدند و نیرو‌های امدادی پس از کمک به افراد گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

دیگر خبرها

  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود