Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - قطعی برق دغدغه جدید مردم کاشان است و این سوال مطرح است که کدام نهاد پاسخگوی ضرر و زیان‌های وارده به شهروندان است؟ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، قطع و وصل برق در کشور این روزها دردسرساز شده است و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است و این موضوع امروز برای مردم به یک دغدغه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید رفیعی در این زمینه ضمن انتقاد از پیش‌آمدهای رخ داده شده ابراز داشت: طی روزهای گذشته مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی برای «آب» و «برق» برگزار می‌شود و مسئولان حضوری و غیرحضوری، در محل یا به صورت ویدیو کنفرانس، روبان‌های رنگی بُریده و کلنگ‌های آغاز عملیات بر زمین می‌زنند.

وی ضمن اشاره به خاموشی‌های اخیر افزود: این تبلیغات با قطع یک لامپ در کوچه یا خیابانِ دورافتاده شهر خاموش شود یا «آب» منزل شهروندی در دورترین نقاط کشور در کسری از ثانیه پودر شده و به هوا می‌رود.

این فعال رسانه‌ای ضمن اشاره به روزهای آخر دولت دوازدهم ابراز داشت: بهترین تبلیغ و اطلاع‌رسانی برای وزارت نیرو همان خدمتی است که در دسترس همگان قرار گرفته است اما قطعی گاه و بی‌گاه برق این روزها جای خود دارد در حالی که شبِ ایران متفاوت با دیگر کشورهای جهان چون «خورشید» می‌درخشد.

زهرا یکی از والدین دانش‌آموزان کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کاشان با بیان اینکه این ایام فصل امتحانات دانش‌آموزان است، اظهار داشت: گرمی هوا و برگزاری حضوری امتحانات در سایه شیوع کرونا امروز به یک دغدغه برای والدین و دانش‌آموزان تبدیل شده است و بیم ابتلا به کرونا والدین دانش‌آموزان را نگران کرده است.

قطعی برق نفس تولید را گرفت/ تیر خلاص وزارت صنعت به صنعت پوشاککوهساری: قطعی برق داد مردم را درآورده/قالیباف:وزیر نیرو پاسخگوی مجلس باشد200 مگاوات برق به شبکه توزیع استان خوزستان اضافه می شود

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته مبنی بر عدم قطعی برق در زمان امتحانات دانش‌آموزان افزود: چه تضمینی برای عدم قطع برق وجود دارد در حالی که روزهای اخیر و با شروع خاموشی‌ها فرزندانم همزمان با برپایی امتحانات برق مدرسه قطع شد و دچار مشکل شدند.

این والدین دانش‌آموزان کاشانی با بیان اینکه مردم تا به امروز بسیاری از مشکلات و کمبودها را تحمل کردند، ابراز داشت: قطعی برق در اوج گرما نشانه بی‌تدبیری مسئولان است که با وجود زمان در زمینه تامین برق این روزها شاهد قطعی مکرر برق هستیم و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

حسین یکی دیگر از شهروندان کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن گلایه‌مندی از قطعی برق در کاشان اظهار داشت: قطعی برق باعث شد تا یخچال منزل ما بسوزد و میلیون‌ها تومان خسارت به ما وارد شد در حالی که هزینه‌های زندگی امکان بازپرداخت این هزینه‌ها را به ما نمی‌دهد.

وی با با بیان اینکه چه نهاد یا سازمانی این هزینه و ضرر و زیان را به ما پرداخت می‌کند؟، افزود: اگرچه دولت اعلام‌ است که ضرر و زیان‌های وارده را اعلام کنند اما آیا دیگر مردم کشور که در سوانح و بلایای طبیعی آسیب دیدند مورد حمایت قرار گرفتند تا ما نیز بر آن اساس اقدام به ثبت ضرر و زیان کنیم؟

این شهروند کاشانی با بیان اینکه این دولت و مسئولان در این زمینه چاره ای اساسی بیندیشند، ابراز داشت: مسئولان اعلام کردند وضع تا یک ماه دیگر به همین منوال است؛ اگر خسارت بستری به ما تحمیل شود در این اوضاع اقتصادی چه کسی پاسخگو است؟

نجمه دانش‌آموز کاشانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به قطعی برق در روزهای اخیر اظهار داشت: آزمون‌های آنلاین تنها در صورت وجود برق امکان برگزاری امتحان به صورت مجازی وجود دارد و مشخص نیست با قطع برق و عدن موفقیت نسبت به حضور در امتحان تکلیف ما چه می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از دوستانم در زمان امتحان حضوری یا قطعی برق دچار مشکل شدند، افزود: چرا باید برق یک مدرسه با ده ها دانش‌آموز قطع شود؟؛ این موضوع دانش‌آموزان را در زمان امتحان کلافه می‌کند و در پاسخ‌دهی به سوالات آنان را دچار مشکل می‌کند.

حسین یکی از شهروندان کاشانی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه بنده بیماری در منزل دارم که از وی نگهداری می‌کنم، اظهار داشت: بیمار من از دستگاه‌هایی استفاده می‌کند که نیاز به برق دارد و قطعی برق برای من موجب استرس و نگرانی شده است و نگرانم از اینکه در زمان قطعی برق چگونه از دستگاه استفاده کنم؟

وی با بیان اینکه این قطع و وصل برق برای دستگاه‌ها نیز ضرر دارد و امکان سوختگی آنان را افزایش می‌دهد، افزود: دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنیم بسیار گران است و اگر خراب یا بسوزد هزینه زیادی را به ما تحمیل می‌کند و از سوی دیگر جان بیمار ما به خطر می‌افتد.

این شهروند کاشانی با بیان اینکه لازم است مسئولان در این زمینه تدبیری بیندیشند، ابراز داشت: مسئولان لازم است تا از طریق واردات برق و یا سایر اقدامات این کمبود را جبران کنند تا شاهد خاموشی های غیرمنتظره و یا از پیش تعیین شده نیاشیم.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرنگار تسنیم ضمن اشاره دانش آموزان قطعی برق ضرر و زیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۷ هزارتومان است که با نرخ مصوب سال قبل ۱۰ هزارتومان اختلاف دارد.

 به گفته او، با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و عرضه تخم مرغ کمتر از قیمت تمام شده و حتی نرخ مصوب سال قبل، مرغداران ظرف ۴۰ روز اخیر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان متضرر شدند.

کاشانی ادامه داد: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران، روند حذف گله‌ها شدت گرفته است که استمرار این روند منجر به خروج مرغداران یکی پس از دیگری از چرخه تولید می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن افزود: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران انتظار برآن بود که جلسه‌ای در سطوح بالای وزیر در وزارتخانه برگزار شود، درحالیکه به رغم پیگیری‌های مکرر کمترین حمایت از این بخش صورت نگرفته است.

او درباره  آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است که بدلیل شرایط مساعد تولید مازاد بر نیاز کشور تا پایان خرداد، ماهانه حداقل ۲۰ هزارتن تخم مرغ در راستای تعدیل بازار و جلوگیری از افزایش زیان مرغداران باید صادر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان