Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، صد و پنجاه نفر از نوجوانان خلاق و علاقه‌مند در سراسر کشور توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سازمان یونیسف و از طریق کمپ استعدادیابی جهت شرکت در دوره‌های فیلمسازی دفاتر انجمن پذیرش می‌شوند.

هدف از پذیرش و آموزش نوجوانان در کنار فراگیری فیلمسازی، تقویت مهارت‌های ارتباطی، حل مساله، کار گروهی، مسئولیت‌پذیری، تفکر خلاقانه و افزایش اعتماد به نفس نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت پذیرش هر دفتر ۳ هنرجوی نوجوان است که پس از شرکت در کمپ استعدادیابی و ساخت فیلم، از بین متقاضیان انتخاب شده و می‌توانند در دوره‌های حضوری یا مجازی فیلمسازی دفاتر به‌صورت کاملاً رایگان شرکت کنند.

علاقه‌مندان رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال می‌توانند به دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران در شهر خود مراجعه و در کمپ استعدادیابی دوره‌های فیلمسازی نام‌نویسی کنند.

کد خبر 5220246 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: نوجوانان فیلم کوتاه یونیسف فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شبکه دو سیما سینمای مستند تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا رادیو سلامت برنامه تلویزیونی انتخابات 1400 فیلم مستند رادیو انجمن سینمای جوانان ایران کمپ استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان