Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@23:27:55 GMT

حمله ستاره لیگ به مربی سابق/ او بی‌شخصیت است!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۱۹۳۰

حمله ستاره لیگ به مربی سابق/ او بی‌شخصیت است!

خبرورزشی – لوئیس سوارس ستاره اروگوئه ای اتلتیکومادرید بعد از قهرمانی در لالیگا از سرمربی بارسلونا انتقاد کرد.

او ابتدا درباره قهرمانی گفت: «به نظر من قهرمانی با اتلتیکو در لالیگا بسیار سخت‌تر از قهرمانی با بارسلونا است.به همین خاطر لذت بیشتری دارد و من از این دستاورد خوشحالم.»

او همچنان از رفتاری که در بارسلونا با او شد دلخور است: «ابتدا از بارتامئو رئیس سابق خود ناراحتم چون قبل از اینکه به من بگوید که مرا نمی‌خواهند، به رسانه‌ها گفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم بعد از قهرمانی در لالیگا، بارتومئو و هیچ یک از مدیران بارسا برای تبریک به من زنگ هم نزدند. وقتی من را از دیگر بازیکنان جدا کرده و مجبور شدم تنهایی تمرین کنم، بسیار اذیت شدم.بعدها فهمیدم که این مسئله را فرد بی‌شخصیتی مثل رونالد کومان پیش آورده است. او به من گفت اگر مشکل خودت را با باشگاه حل کردی، بیا تا در اولین بازی در ترکیب تیم قرار بگیری.»

بیشتر بخوانید: اشک و خشم لوئیس سوارس: آنها مرا بی‌ارزش کردند/ می‌دانم مسی هم خوشحال است

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوئیس سوارس اتلتیکو مادرید خبر ویژه لوئیس سوارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

به نقل از اوپتا؛ از نظر اهمیت و تاثیر گل در کسب امتیاز، گل های روبرت لواندوفسکی در بین همه بازیکنان فصل جاری لالیگا دارای بیشترین اهمیت بوده است. او با 16 گل خود تاکنون به تنهایی 17 امتیاز را به طور مستقیم به حساب بارسلونا واریز کرده است. جود بلینگام و بورخا مایورال از نظر اهمیت گل ها در رتبه بعدی هستند. 15 گل مایورال، 14 امتیاز برای ختافه به همراه داشته درحالیکه 17 گل بلینگام هم 14 امتیاز به امتیازات تیم کارلو آنچلوتی اضافه کرده است.

گفتنی است لواندوفسکی اولین بازیکن بارسلونا از سال 2005 است که در جریان دیداری از لالیگا، 2 گل با ضربه سر می زند. آخرین بار ساموئل اتوئو در سال 2005 مقابل مایورکا موفق به انجام چنین کاری شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود