Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نورمحمد فردی، رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: برگزاری تجمعات انتخاباتی و سخنرانی نامزدها در فضای باز مانند استادیوم روباز ، فضای باز مدارس و مراکز آموزش عالی و سایر مراکز مربوط به سازمان ها مطابق با شیوه نامه بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بر اساس هماهنگی انجام شده و با رعایت الزامات بهداشتی بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات البرز افزود:  رعایت فاصله مناسب بر اساس هشت متر مربع فضای باز برای یک نفر ، رعایت سقف شرکت کنندگان به میزان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده و کلیه شرکت کنندگان برگزار کنندگان ملزم به استفاده از ماسک  است.

فردی با بیان این که زمان برگزاری مراسم حداکثر برای ۲ ساعت برنامه ریزی شود، افزود: در هر صورت هرگونه تجمع در محیط‌های بسته ممنوع است.

او افزود:در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی ستادها در فضای بسته با رعایت کامل طرح مدیریت هوشمند (رنگ بندی شهرها ) و رعایت محدودیت ها حداکثر ۱۵ نفر برای شهرهای با ظرفیت قرمز و ۲۰ نفر برای شهرهای با ظرفیت نارنجی و ۳۰ نفر برای شهرهای با وضعیت زرد بلامانع است.

رئیس ستاد انتخابات البرز با بیان این که  مراسم استقبال از کاندیداها و  راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و موارد مشابه  ممنوع است گفت:  نامزدهای انتخاباتی موظفند کلیه ضوابط تبلیغات را در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت کامل رعایت کنند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

سلیمی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

سلیمی اظهار کرد: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود