Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک نفوذی شیاطین سرخ افتخار می‌کند که با اسطوره نامدار باشگاه منچستریونایتد مقایسه می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو فرناندس که اخیراً برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد انتخاب شد و جایزه سِرمَت بازبی را از آن خود کرد، از جانب هواداران با اریک کانتوتا اسطوره باشگاه مقایسه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک پرتغالی این فصل در 57 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار 28 گل‌زده و 17 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

فرناندس در آستانه دیدار فینال لیگ اروپا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» درباره مقایسه شدنش با کانتونا گفت: مقایسه شدنم با کانتونا باعث افتخار است چون او تأثیر زیادی بر این تیم داشت و جام‌های مهمی را با این باشگاه به دست آورد اما وقتی با چنین بازیکن بزرگی مقایسه می‌شوید، این بدین معناست که باید هر روز بهتر از روز قبل باشید. این باعث می‌شود تا سخت‌تر تلاش کنم تا در ذهن مردم باقی بمانم و با کانتونا مقایسه شوم. این فشار خوبی برای من است.

هافبک پرتغالی شیاطین سرخ که از زمان پیوستنش به منچستریونایتد از اسپورتینگ لیسبون آمار 40 گل‌زده و 26 پاس‌گل را در 18 ماه از خود برجای گذاشته، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من در منچستریونایتد عالی کار کرده‌ام و این را آمار و عملکردم نشان می‌دهد اما این نتیجه کمک و اعتماد هم‌تیمی‌هایم به من است. آنها به من کمک کردند تا هر روز بهتر باشم. اگر آنها به من کمک کنند، من هم می‌توانم به آنها کمک کنم.

اولویت منچستریونایتد جذب سانچو است/ جیدون مجوز جدایی از دورتموند را گرفت

برونو فرناندز 26 ساله در بخش پایانی صحبت‌هایش در تمجید از تیم تحت‌هدایت اولگنار سولسشایر اظهار داشت: این تیم در حال پیشرفت است و همه می‌توانند این را ببینند. ما حالا درک بهتری از هم در زمین داریم و می‌توانیم با هم به چیزهای بهتری برسیم. مهمترین چیز برای من برای فصل آینده این است که همه با هم باشیم و باشگاه، بازیکنان و هواداران در یک جهت حرکت کنیم. اگر این کار را همگی با هم انجام دهیم، فصل آینده می‌توانیم کارهای خوب زیادی انجام دهیم.

منچستریونایتد که در رده دوم فصل 21-2020 لیگ برتر انگلیس را به پایان برد، از ساعت 23:30 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه پی‌جی‌ای آره‌نا شهر گدانسک لهستان به مصاف ویارئال اسپانیا خواهد رفت و این شانس را دارد تا فصل را با جام به پایان ببرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ اروپا منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس لیگ اروپا منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان              بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                              بدون تغییر 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان                + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان          بدون تغییر

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟
  • «افتخار به حجاب» + فیلم