Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@22:04:51 GMT

اعلام آرای دیدار گیتی‌پسند و فرش‌آرا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۲۲۴۸

اعلام آرای دیدار گیتی‌پسند و فرش‌آرا

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، فرش‌آرای مشهد و چند عضو تیم گیتی‌پسند را جریمه کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، ۹ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شد و از سوی هر دو تیم، تخلفاتی صورت گرفت. بر این اساس کمیته انضباطی، آرای این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

حمید مشیری، مربی گیتی‌پسند به دلیل اعتراض به داوری که منجر به اخراج و تکرار تخلف از روی سکوها شد، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قابل تجدید نظر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد شمس از عوامل اجرایی تیم گیتی‌پسند به دلیل اهانت به مقامات رسمی مسابقه، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه و پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدید نظر)

تیم گیتی‌پسند به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور غیرمجاز تماشاگر در سالن، به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قطعی).

هواکشیان، سرپرست تیم گیتی‌پسند به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور)، به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد. (قطعی)

تیم فرش‌آرا به دلیل ترک زمین مسابقه به‌عنوان اعتراض که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد و اعتراض تیمی به داور و سوءرفتار تیمی، به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قطعی).

کد خبر 496126

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند تیم فوتسال فرش آرای مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد گیتی پسند به دلیل تیم گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود