Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس مردم سوریه با هیئتی از مجلس شورای اسلامی ایران دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «حموده صباغ»، رئیس مجلس مردم سوریه با هیئتی از مجلس شورای اسلامی به ریاست «زهره اللهیان»، رئیس کمیسیون حقوق بشر وابسته به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغ در این دیدار با تأکید بر عمق و استحکام روابط تاریخی سوریه و ایران، از مجلس شورای جمهوری اسلامی به خاطر پاسخ به دعوت پارلمان سوریه برای مشارکت جهت همراهی انتخابات ریاست جمهوری این کشور تشکر و از حمایت دائمی ایران از ملت سوریه در همه زمینه‌ها قدردانی کرد.

صباغ بر لزوم تقویت ابعاد و جوانب مختلف همکاری‌های دو جانبه بین دو کشور دوست، به ویژه در سطح پارلمانی تأکید کرد که به تحقق منافع مشترک و تبادل تجارب بین دو طرف کمک می‌کند.

زهره اللهیان نیز در این دیدار، انتخابات ریاست جمهوری سوریه را، نقطه عطف مهم و سرنوشت سازی در تاریخ معاصر سوریه دانست و از دعوت مجلس سوریه از مجلس شورای اسلامی ایران برای همراهی انتخابات ریاست جمهوری در سوریه تشکر کرد و آن را دلیلی بر شفافیت و درستی این انتخابات دانست.

در این دیدار «مهدی سبحانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای وحدت زنجان از محمد اسماعیلی و سعید رفیعی در انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای وحدت استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود از دو داوطلب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در حوزه‌های انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است، شورای وحدت استان زنجان با هدف حضور و نقش‌آفرینی فعال و مسوولانه همانند مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ماه سال گذشته و همچنین با عنایت به برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و نیز حوزه انتخابیه خدابنده، از نامزدهای مورد حمایت خود در مرحله اول اعلام حمایت رسمی بعمل می آورد.

اسامی نامزدهای مورد حمایت بترتیب در حوزه های انتخابیه زنجان و طارم و همچنین خدابنده استان زنجان به شرح زیر اعلام شد.

جبهه مردمی ایران قوی استان زنجان داوطلبان نمایندگی مورد حمایت خود را معرفی کرد

جبهه مردمی ایران قوی استان زنجان با صدور بیانیه ای، حمایت خود را از سعید رفیعی و محمد اسماعیلی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است شعور بالای سیاسی و درک نیات خصمانه دشمن به کمک گام‌های استوار مردم آمدتا به تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب، پا به عرصه تعیین سرنوشت خود بگذارند، غیرتمندی مردم استان زنجان در استقبال از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قابل تقدیر است.

پاسخ به ندای حکیمانه ولی امر مسلمین جهان، عشق به ایران مقتدر و پایبندی به انقلاب اسلامی از انگیزه‌های رای‌دهندگان به شرکت در این حماسه اعلام شد تا در حفاظت از میراث امام و شهدا بیش از گذشته اهتمام داشته باشیم.

جبهه مردمی ایران قوی ضمن تبریک به نمایندگان برگزیده استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، قدردانی خود را از حضور مسؤولانه اقشار مختلف مردم برای اهتزاز پرچم اقتدار، بر قله معرفت سیاسی که موجب خوشحالی دوستان و ناامیدی بدخواهان شد اعلام نموده، ضمن دعوت از مردم بزرگوار حوزه انتخابیه زنجان- طارم وشهرستان خدابنده جهت حضور پرررنگ در مرحله دوم انتخابات بدینوسیه حمایت خود را از مهندس سعید رفیعی از حوزه انتخابیه خدابنده و محمد اسماعیلی از حوزه انتخابیه زنجان-طارم اعلام می دارد.

کد خبر 6100007

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی در دور دوم انتخابات از چه کسانی حمایت می‌کنند؟
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • بازدید مدیرکل ورزش و جوانان تهران از تمرین تیم ملی ژیمناستیک
  • قالیباف: هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • حمایت شورای وحدت زنجان از محمد اسماعیلی و سعید رفیعی در انتخابات
  • زندگی لاکچری قالیباف زیر ذره بین /رضاخان حزب اللهی‌ها، تکنوکرات می‌شود؟ /۵ پرده از زندگی سیاسی رئیس مجلس
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد