Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی پیوسته ضمن اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر عملیات حفاری و خاکبرداری تونل دسترسی زیرگذر چهارراه گلوبندک به ایستگاه متروی ۱۵ خرداد به اتمام رسیده و ۱۸ متر از طول این تونل تحت اجرای عملیات عایق بندی، آرماتور بندی و بتن ریزی قرار گرفته است.
وی با بیان آنکه پیمانکار تخصصی نصب آسانسورهای بخش شرقی زیرگذر چهارراه گلوبندک از طریق برگزاری مناقصه انتخاب و مقدمات عملیات اجرایی ضمن اجرای داربست در محل شفت آغاز شده است، افزود: آسانسورهای بخش غربی زیرگذر همه روزه از ساعت ۶ لغایت ۲۲ در حال خدمت رسانی به شهروندان تهرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است با بهره برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است؛ امری که در اسفندماه سال گذشته در مورد دسترسی غربی محقق شد.

کد خبر 603383 برچسب‌ها منطقه ۱۲ شهرداری مناطق شهری شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۱۲ شهرداری مناطق شهری شهر چهارراه گلوبندک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت مترو تهران اعلام کرد: پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.

این مسیر ریلی –تونلی از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود.

کد خبر 6093954

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج