Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در یک سال گذشته طرح هادی روستایی در ۱۰۵ روستای استان زنجان تصویب و بازنگری شده است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان پارسال در زمینه بررسی و تصویب طرح‌های هادی روستایی رتبه اول کشوری را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان زنجان طبق سرشماری سال ۹۵ طرح هادی برای ۷۰۵ روستاتهیه شده است، افزود: میانگین تهیه طرح هادی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در کشور ۹۷/۲ درصد و در استان زنجان ۹۹/۳درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خواجه ای ادامه داد: برای ۵۹ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز طرح هادی تهیه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه با توجه به اتمام افق ۱۰ ساله طرح هادی برای ۲۷۴ روستا بازنگری شده است، گفت: تعداد روستا‌های نیازمند تهیه طرح بازنگری ۲۹۱ روستا است.

او با اشاره به اینکه تعداد اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار ۴۱۳ روستا می‌باشد، افزود: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۵۸/۲ % و در سطح کشور ۴۶/۲%است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خواجه ای همچنین به کسب رتبه اول کشوری در مطالعه و تصویب طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی برای کلیه بخش‌های تابعه اشاره کرد و گفت: در حال حاظر طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی به عنوان پایلوت کشوری در بخش مرکزی و گیلوان شهرستان طارم در مرحله اجرا می‌باشد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن طرح هادی استان زنجان هادی روستا ۲۰ خانوار طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی