Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مرزهای زمینی مسافری ایران با ترکیه را تکذیب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدروح‌الله لطیفی اظهار کرد:‌ با وجود تصمیم  کشور ترکیه برای بازگشایی مرزهای زمینی برای مسافران ایرانی ،  هنوز تصمیمی از سوی ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مرزهای ایران با ترکیه برای تردد مسافران گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممنوعیت تردد مسافران از مرزهای زمینی ایران با ترکیه ، تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هر گونه تصمیم جدید برای رفع ممنوعیت نیز می بایست از طریق این ستاد  ابلاغ شود که تا این لحظه تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

وی تصریح کرد: ضمن احترام به تصمیمات کشورهای همسایه در حوزه سرزمینی آنها،  ما ملزم به رعایت  تصمیمات بر اساس ساز و کارهای  تعریف شده در حوزه حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران هستیم و ستاد ملی مقابله با کرونا هر تصمیمی در این خصوص  بگیرد، پس از ابلاغ آن را اجرا می کنیم.

به گفته وی،  ممنوعیت فعلی برای مسافران و گردشگران بوده  و افرادی که تابعیت ایرانی دارند و در طرف مقابل شاغل هستند  یا اقامت دارند مانند ماههای قبل می توانند از مرزها تردد کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بازگشایی مرزهای ایران با ترکیه مرزهای زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)