Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیشتر ادارات و سازمان ها برای بالا بردن پرستیژ کاری و تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان خود از ست های اداری با طرح لوگوی سازمانی خاص خود استفاده می نمایند. چاپ سربرگ از مجموعه ست اداری یکی از پرمصرف ترین اقلام در این ست است که به ویژگی های آن می پردازیم.

سربرگ چیست؟

سربرگ ها برگه های در ابعاد مختلف است که بسته به مطالبی که در آن درج می شود می توان برای آن ابعادی در حدود آ ۴ یا آ ۵ را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاثیرگذاری این محصول در ست اداری بیشتر از محصولات دیگر این ست است. برای همین طراحی و چاپ سربرگ با رعایت کلیه نکات مهم تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان این ادارات خواهد داشت.

از نکات قابل توجه در چاپ این سربرگ ها توجه به مطلب درج شده بر روی آن است. به عنوان مثال باید سایز برگه با توجه به مطالب درج شده بر روی سربرگ باشد برای چاپ مطالب بیشتر لازم است از برگه های آ ۴ استفاده شود. اما برگه ها آ ۵ تنها برای درج چند مطلب کوچک در نظر گرفته می شود. در این میان برگه های آ ۶ نیز به عنوان برگه های یادداشتی در ست های اداری با چاپ طرح لوگو بسیار پرمصرف است.

ابعاد برگه های سربرگ

بیشتر در ست های اداری از برگه هایی با سایز مشخص با چاپ طرح لوگوی سازمانی استفاده می شود. برگه های آ ۴  بزرگ ترین برگه ها در چاپ سربرگ است. در این برگه ها مطالب مهم درج و به چاپخانه برای چاپ ارسال می شود. توجه به رعایت فاصله از لبه کار نیز باعث می شود تا در زمان برش با دستگاه به مطالب درج شده بر روی برگه آسیبی وارد نشود. این برگه دارای ابعاد استاندارد ۲۹ در ۲۱ سانتی متر است.

اما برگه های a۵ دارای ابعادی کوچکتر بوده و برای درج چند مطلب کوتاه بسیار مناسب است. ابعاد حدود ۸.۵ در ۲۱ سانتی متر آن را برای قرار گرفتن در ست اداری بسیار مناسب نموده است. در صورتی که نیاز به ارسال نامه های کوتاه باشد از برگه های آ ۵ در ست های اداری استفاده می شود.

موارد استفاده از چاپ سربرگ

برای رونق بخشیدن به کسب و کارها لاجرم نیاز به مراوده و مکاتبه بین افراد در امور مختلف است. به همین دلیل استفاده از برگه های با طرح لوگوی خاص که نمایان گر سازمانی مشخص باشد باعث تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات و به یاد ماندن مطالب بر روی این برگه ها می شود. به همین دلیل در ست های اداری بیشتر از چاپ سربرگ با طرح لوگو و چند مطلب خاص مانند تاریخ، آدرس و یا مطالبی از این دست استفاده می شود.

برای چاپ سربرگ نیز از روش های مختلفی استفاده می شود که بسته به نیاز مصرف کننده و تیراژ سفارش و البته هزینه در نظر گرفته شده برای این کار می توان روش چاپ را انتخاب نمود.

چاپ افست سربرگ

چاپ افست نوعی روش چاپ با تیراژ بالا و بسیار مقرون به صرفه است. در این روش هر چه تیراژ بالاتر باشد قیمت تمام شده برای هر محصول کمتر می شود. در این روش از شیت عمومی استفاده می شود و نمی توان برای تیراژ کمتر از ۱۰۰۰ عدد از هر محصول از چاپ افست استفاده نمود.

چاپ دیجیتال سربرگ

در این روش چاپی که بیشتر برای تیراژهای کمتر مورد استفاده قرار می گیرد سرعت کار بسیار کوتاه است. به همین دلیل در صورتی که نیاز فوری به چاپ سربرگ در تعداد کم داشته باشید چاپ دیجیتال یک گزینه ایده آل محسوب می شود. اما توجه نمایید که در چاپ دیجیتال برای هر نوع محصول قیمت تمام شده برای هر عدد بیشتر از چاپ افست همان محصول است. توجه به این نکات باعث می شود تا بتوانید در چاپ ست اداری بهترین گزینه ها را با در نظر گرفتن هزینه های خود استفاده نمایید.

چاپ فاکتور

فاکتورها نیز از ضروریات در یک کسب و کار هستند که معمولا با چاپ نام و طرح لوگوی خاص انجام می شود. فاکتورها بیشتر به صورت کاربن شده چاپ می شوند که بسته به برگه های مصرفی و نوع تک رنگ و یا ۴ رنگ آن هزینه های مختلفی برای سفارش دهنده در بر دارد. این محصولات قابل چاپ به صورت فوری نیز هستند که با سفارش محصول به مراکز معتبر چاپ فاکتور معتبر می توانید در کمترین زمان آن را در تعداد مورد نیاز تهیه فرمایید.

چاپ بروشور

بروشورهای نیز برگه های تبلیغاتی برای معرفی یک برند یا لوگوی خاص هستند که در ابعاد و طرح های مختلف به روش های مختلف چاپ طراحی و آماده می شوند. علاوه بر آن بروشور قابلیت طراحی به صورت چند لت را نیز دارند. به این معنی که می توان از خط تا برای تفکیک نمودن اطلاعات روی این محصول استفاده نمود. بسته به نوع کاغذ، گرماژ آن و روش چاپ قیمت این بروشورها با تغییرات زیادی همراه است.

چاپ کتاب

از اموری که در مراکز چاپ انجام می شود چاپ کتاب است. این کتاب ها می تواند درسی، علمی، داستانی و یا در موضوعات دیگر باشد. روش چاپ کتب نیز بیشتر به صورت دیجیتال انجام می شود. چاپ کتاب با نکات مهمی در مراکز چاپ صورت می گیرد که از جمله آن اخذ مجوز چاپ است که مراکز معتبر چاپ برای سفارش دهندگان تمامی مراحل اخذ مجوزهای رسمی را انجام می دهد.

عوامل موثر بر قیمت چاپ سربرگ

همانند بسیاری از محصولات چاپ سربرگ نیز در مراکز چاپ با توجه به چند عامل مهم قیمت گذاری می شود. هر سفارش دهنده نیز می تواند بسته به این عوامل و در نظر گرفتن مقدار هزینه موجود خود اقدام به چاپ سربرگ نماید. از جمله این عوامل می توان به این موارد اشاره نمود.

   نوع برگه، معمولا در چاپ این محصولات می توان از برگه در انواع تحریر و کتان استفاده نمود.    گرماژ کاغذ، معمولا کاغذهای تحریر در گرماژهای مختلف ۸۰ و ۱۰۰ گرم و کاغذ کتان نیز در گرماژ ۱۲۰ و ۱۴۰ گرم در چاپ سربرگ مورد استفاده قرار می گیرد.    نوع روش چاپ، برای چاپ می توان از دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتال استفاده نمود. چاپ افست با هزینه کمتر اما تیراژ بالاتر و چاپ دیجیتال با تیراژ کم اما قیمت بیشتری انجام می شود.    ابعاد کاغذ، برای چاپ سربرگ از سایزهای مختلف کاغذ می توان استفاده نمود. اما بیشترین سایز مورد نیاز در این محصول آ ۴ و آ ۵ است.    خدمات پس از چاپ، برای سربرگ ها می توان از خدمات پس از چاپ مانند پرفراژ نمودن و یا سرچسب کردن برگه ها استفاده نمود.

برای سفارش چاپ سربرگ با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت ما مراجعه فرمایید. کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مراجعه به همین سایت امکان پذیر است.

۲۱۲۱ کد خبر 1518563

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ست های اداری استفاده می شود استفاده نمود انجام می شود چاپ دیجیتال برگه های آ چاپ سربرگ طرح لوگوی برای چاپ ست اداری چاپ افست روش چاپ بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت

به گزارش قدس آنلاین، ادامه سیرنزولی قیمت‌ها در بازار طلا و ارز باعث شده تا قیمت‌ دلار، طلا و انواع سکه نسبت به هفته‌های قبل با کاهش محسوس همراه شود. تا جایی که قیمت دلار که هفته قبل در کانال ۶۴ هزار تومان در نوسان بود امروز به کانال ۶۱ هزار تومان بازگشته است. قیمت سکه نیز هم اکنون به کانال ۴۱ میلیون و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۳.۴ میلیون کاهش یافته است.

نکته مهم بازار هم اینجاست که در عین ریزش قیمت‌ها ولی خریداری در بازار طلا، ارز و سکه وجود ندارد و همه چشم انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند.

بازاری ها می گویند احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها وجود دارد و به همین دلیل هم الان دیگر مردم و بازاری‌ها ریسک خرید را نمی پذیرند و ترجیح می دهند سرمایه خود را نقد نگه دارند تا در قیمت‌های پایین تر خرید انجام دهند.

بازگشت آرامش در منطقه و فروکش کردن خبرهای منفی سیاسی بعد از قدرت‌نمایی نظامی ایران در منطقه باعث شد تا هیجان منفی از بازار تخلیه شود و در ادامه نیز گفته می شود بازارساز عرضه ارز را در امارات و بازار افزایش داده و همین امر به ادامه روند کاهشی قیمت‌ها کمک کرده است.

البته قیمت‌ انواع ارز درحالی در بازار کاهش یافته و فروشنده ها بدون خریدار مانده اند که کانال‌های تلگرامی درحال دست و پا زدن برای حفظ قیمت دلار در کانال‌های بالاتر هستند.

دلار هم اکنون در بازار تهران با قیمت ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان هم خریدار ندارد؛ دلار فردایی هم اکنون به کانال ۶۰ هزار تومان بازگشته است؛ دلار هرات نیز ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت خورده است. ضمن اینکه یورو در بازار افشار با قیمت ۶۶ هزار تومان هم خریدار ندارد و فروشنده ها نگران ضرر بیشتر هستند.

با این حال، کانال‌های تلگرامی دلار را در کانال ۶۲-۶۳ هزار تومان قیمت گذاری کرده و تلاش می کنند تا جلوی ریزش قیمت ها را بگیرند. این البته اولین بار نیست که کانال‌های تلگرامی با عضوهای چند میلیونی قیمت دلار را ۲-۳ هزار تومان بالاتر از کف بازار اعلام می کنند. تجربه فعالیت این کانال ها نشان میدهد که هر زمان بازار صعودی یا نزولی بوده قیمت‌های ارز این کانال ها چند هزار تومانی با واقعیت بازار تفاوت داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است