Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بهمن نصیری که شانس حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را داشت ولی در اقدامی تحسین برانگیز به نفع نازنین ملایی کناره‌گیری کرد تا فدراسیون مجبور نباشد بین او و ملایی یکی را انتخاب کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 17 اردیبهشت ماه سال جاری بود که مسابقات روئینگ انتخابی المپیک توکیو 2020، با برگزاری دور فینال برگزار شد و ملی‌پوشان ایران در روئینگ تک نفره سنگین وزن آقایان و بانوان به مصاف رقیبان خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"بهمن نصیری" ملی پوش زنجانی تیم ملی روئینگ به مصاف حریفانی از کشورهای ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، هند و ویتنام رفت و توانست با زمان 7:08.98 دقیقه در رده دوم قرار بگیرد. نازنین مَلایی هم ملی پوش سنگین وزن بانوان در مصاف با حریفان خود به جایگاه دوم رسید.

با این اوصاف تیم روئینگ جمهوری اسلامی ایران صاحب یک سهمیه المپیک توکیو شد و فدراسیون قایقرانی تا چند روز دیگر مجبور بود بین بهمن نصیری و نازنین ملایی که صاحب مدال نقره شده‌اند، یک قایقران را برای حضور در المپیک توکیو معرفی کند. البته در این مدت فدراسیون قایقرانی بسیار تلاش کرد تا با رایزنی دو ورزشکار را به المپیک اعزام کند ولی فدراسیون جهانی با درخواست فدراسیون قایقرانی کشورمان موافقت نکرد.

مسئولان زنجانی برای قهرمان قایقرانی چه اقدامی انجام داده‌اند؟/ نصیری قهرمانی که هنوز شغل نداردادامه پیگیری‌ها برای حضور "بهمن نصیری" در المپیک توکیو| مدیرکل ورزش زنجان: مطالبه اصلی از فدراسیون معرفی نصیری به المپیک استقایقران زنجانی تیم ملی روئینگ مدال نقره رقابت‌های انتخابی المپیک را کسب کرد/ آیا فدراسیون قایقرانی نصیری را به رقابت‌های المپیک معرفی می‌کند؟

حال با اینکه چند روز به مهلت قانونی انتخاب یک قایقران بین نصیری و ملایی باقی مانده بود ولی در اقدامی تحسین برانگیز بهمن نصیری به نفع نازنین ملایی از حضور در این رقابت‌ها کناره‌گیری کرد و از فدراسیون قایقرانی درخواست کرد که ملایی را به المپیک توکیو معرفی کند.

در همین راستا بهمن نصیری ملی پوش زنجانی تیم ملی روئینگ در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با اینکارم خواستم از هم تیمی خودم خانم نازنین ملایی حمایت کنم و فشار را از روی فدراسیون بردارم. فشار بر روی فدراسیون و کمیته فنی بسیار زیاد بود و هدفم از این کار بود که این فشار را از فدراسیون بردارم.

وی ادامه داد: مهم این است که نماینده‌ای از ایران با پرچم مقدس کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشته باشد و برای نازنین ملایی در این مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم.

با این تفاسیر با وجود اینکه بهمن نصیری در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، مدال نقره را کسب کرده بود ولی به دلیل قوانین محدود بین‌المللی از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو انصراف داد تا نازنین ملایی بتواند در این رقابت‌ها حضور یابد. البته این اقدام بهمن نصیری مورد توجه اهالی ورزش در کشور قرار گرفت و با استقبال زیادی نیز روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی نازنین ملایی المپیک توکیو بهمن نصیری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندر لنگه در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) را برای امت اسلامی یک ضرورت دانست و اظهار داشت: شخصیت امام صادق علیه السلام در بین شیعه و سنی ستودنی و ستوده شده است؛ ایشان در علم ، درایت و بینش در تاریخ اسلام زبانزد هستند.

شیخ راهبر افزود: امام ابوحنیفه می فرمایند: "ما رأت افقه من جعفر بن محمد الصادق" من کسی را فقیه تر از جعفر بن محمد الصادق ندیدم و این توصیف را یکی امامان اهل سنت بیان می کند.

وی عنوان کرد: در تاریخ اسلام از امام صادق علیه السلام اینگونه بیان شده است که ایشان عالم و عامل و دارای زهد و تقوا و عبادت ، نماز و سجده های طولانی بوده اند.

وی در پایان تاکید کرد: مسئله ای که امروز برای جامعه نیاز است، تمسک به وجود نازنین امام صادق است، کمک به مستمندان، شجاعت ، علم ، دانش ، تواضع و فروتنی ایشان است که از همگان گوی سبقت گرفته بودند، فلذا اگر در جامعه دین گریزی و مسائلی از این قبیل مشاهده می گردد نتیجه دوری از این برزگواران است و ما باید پیروان مخلص امام صادق علیه السلام باشیم و مانند معنای کنیه ایشان در امورات زندگی و جامعه صادق باشیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان