Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تشریفات فدراسیون والیبال گفت:  قرار بود سرپرست تیم ملی والیبال در سفر یک ماهه تیم به ایتالیا مبلغ 165 هزار یورو پول نقد همراه خود ببرد. مجوزهای لازم را از وزارت ورزش گرفته بودیم اما به دلیل کوتاهی خودمان و تاخیر بانک مرکزی، مجوز لازم از بانک مرکزی برای خروج این مقدار ارز صادر نشد

مدیر تشریفات فدراسیون والیبال توضیحاتی در خصوص حاشیه های رخ داده در سفر تیم ملی والیبال ایران به ریمینی مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، کاروان 25 نفره تیم ملی والیبال مردان ایران ساعت 23:30 شب گذشته دوشنبه 3 خرداد به هتل محل اقامت خود در شهر ریمینی (محل برگزاری لیگ ملت‌ها 2021) رسید.

به گفته امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی وضعیت اقامتی هتل اعتراض تیم‌ها را به همراه داشته است. اتاق‌ها بسیار کوچک‌اند و تخت‌ها برای قد و قامت بازیکنان مناسب نیست. ویتال هینن (سرمربی لهستان) و ولادیمیر آلکنو از جمله سرمربیانی بودند که در دفاع از بازیکنانشان نسبت به شرایط اقامتی هتل به کمیته برگزاری اعتراض کردند.

خروج کاروان والیبال ایران از فرودگاه امام خمینی اما مثل همیشه و به سادگی انجام نشد و با حاشیه عجیبی همراه بود و به بازداشت چند ساعته یکی از مسئولان این فدراسیون همراه بود.

میثم جعفری، مدیر تشریفات فدراسیون والیبال در این مورد به تسنیم گفت:

قرار بود سرپرست تیم ملی والیبال در سفر یک ماهه تیم به ایتالیا مبلغ 165 هزار یورو پول نقد همراه خود ببرد. مجوزهای لازم را از وزارت ورزش گرفته بودیم اما به دلیل کوتاهی خودمان و تاخیر بانک مرکزی، مجوز لازم از بانک مرکزی برای خروج این مقدار ارز صادر نشد. در نتیجه، مسئولان فرودگاه از خروج امیر خوش‌خبر جلوگیری کردند و چون او حتماً باید در قرنطینه ایتالیا به عنوان سرپرست تیم ملی حاضر می‌شد، من به عنوان نماینده فدراسیون در فرودگاه حاضر شدم تا خوش‌خبر به پرواز برسد و همراه تیم ملی باشد.

به گفته مدیر تشریفات فدراسیون والیبال، خوش‌خبر با مقدار مجاز و البته کمتری ارز به همراه تیم ملی به ایتالیا رفت تا مجوز لازم برای انتقال باقیمانده مبلغ، ظرف امروز یا فردا از بانک مرکزی گرفته و به ایتالیا حواله شود.

بروز چنین مشکلاتی برای فدراسیونی که در 10 سال گذشته، تعداد بی‌شماری سفر به همه نقاط جهان و با تعداد زیادی همراه داشته، عجیب است. این مشکلات پیش از مسابقاتی مثل المپیک یا قهرمانی آسیا که تیم ملی نیاز به کسب نتیجه در آنها دارد، می‌تواند، سردرگمی و خسارات جبران ناپذیری به تیم ملی و والیبال ایران وارد کند.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد رکورد تاریخی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری واکسن ایرانی زدند / عکس ایرانِ جهانی، قسمت سوم | بهترین ها به جام جهانی نرسیدند، حیف از گل های پرویز کبیر لوئیس سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود؛ فهمیدم او شخصیت ندارد! رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال سرپرست تیم ملی بانک مرکزی تیم ملی خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۲۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم