Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:49:33 GMT

اشتغال‌زایی برای ۸۰ درصد از زندانیان استان البرز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۰۵۵

اشتغال‌زایی برای ۸۰ درصد از زندانیان استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسماعیل جمیاری، مدیرکل امور زندان‌های استان البرز که در زندان کجویی برگزار شد، گفت: زندان‌ها وظیفه دارند در راستای ایجاد امنیت، تعلیم و تربیت زندانیان با برنامه مدون اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل امور زندان‌های استان البرز بیان کرد: تمام زندان‌های جهان در حوزه نگهداری همگام هستند اما جمهوری اسلامی ایران در راستای تربیت زندانیان اقدام می‌کند که حکم متخلفین و مجازات آن‌ها نیز در راستای تربیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول تصریح کرد: زندان شهری است که باید تمامی خدمات و شرایط زندگی یک انسان در آن فراهم شود؛ زندانیان تنها در امر آزادی با مردم بیرون از زندان متفاوت هستند، از این رو اقداماتی همچون احداث سرانه‌های ورزشی، آموزشی و درمانی در دستور کار قرار دارد.

جمیاری با بیان اینکه یکی از دلایل وقوع جرم ناآگاهی است، ادامه داد: طی تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش شرایط برای تحصیل در تمامی مقاطع فراهم است و افراد بی سواد زیر ۶۰ سال می‌توانند از این خدمات برخوردار شوند.

وی یکی دیگر از دلایل وقوع جرم را ضعیف بودن باورهای دینی متخلفین برشمرد و افزود: در این راستا برگزاری نماز جماعت و تبیین احکام دینی توسط ائمه جماعت برای زندانیان انجام خواهد شد.

مدیرکل امور زندان‌های استان البرز با بیان اینکه برخی از تخلفات به دلیل بیکاری و کم درآمدی است، تصریح کرد: اشتغال زندانیان یکی از اهدافی است که در دستورکار ما قرار دارد از این رو هدفگذاری کرده ایم که در سال جاری ۸۰ درصد زندانیان استان البرز در کارگاه‌های اشتغال زایی مشغول شوند.

جمیاری با بیان اینکه اقدامات حمایتی از زندانیان و خانواده آن‌ها به صورت جدی انجام می‌شود، یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون ۱۲۰ بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند که این آمار تا پنجم خرداد به عدد ۱۵۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغالزایی زندان ها استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند