Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی مواد مخدر در میاندورود به دام افتاد

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندورود با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور خودروی مورد نظر را حین تردد در این محور مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۵ کیلو حشیش کشف شد.

سرهنگ باقری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی، افزود: مبارزه با مواد مخدر و عاملان سودجوی مواد مخدر نیازمند عزم و اراده همگانی و مستلزم همکاری مردم با نیروی انتظامی است.

دستگیری سارق سابقه دار در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه یک سارق سابقه داری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران انتظامی در بازجویی ازمتهم دستگیر شده به راز ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی پی بردند.

انهدام باند سرقت در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او از شناسایی مخفیگاه یک باند ۴ نفره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات ضربتی هر ۴ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهمان پس از دستگیری دربازجویی‌های ماموران پلیس آگاهی به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی به صورت گروهی و باندی اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر مرجع قضائی سرقت اموال فرمانده انتظامی شهرستان سرقت از اماکن خصوصی مواد مخدر فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کد خبر 6093616

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد