Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@12:35:11 GMT

درخشش ستاره موردعلاقه یحیی ادامه دارد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۲۴۹

درخشش ستاره موردعلاقه یحیی ادامه دارد!

ستاره مورد علاقه یحیی گل محمدی در آخرین دیدار پرسپولیس قبل از تعطیلات ماموریت کادرفنی را به نحو احسن اجرا کرد.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در دیدار برابر ذوب آهن در حالی به پیروزی رسید که کادرفنی سرخ ها با شناخت خوبی که از مهره های حریفش داشت ماموریت ویژه ای را به احسان پهلوان سپرده بود و به نوعی او را مامور مهار میلاد جهانی کرده بود تا نقطه قوت ذوبی ها را که روی حرکات جهانی طراحی شده بود را خنثی کند، مسوولیتی که پهلوان به نحواحسن از عهده آن برآمد و موفق شد این بازیکن ذوب آهن را به یکی از خنثس ترین بازیکنان حریف تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان این روزها یکی از بهترین های پرسپولیس است و به خوبی از عهده وظایفی که کادرفنی برعهده اش گذاشته شده برآمده است تا مشخص شود بی دلیل نیست که بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی محسوب می شود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن پرسپولیس ذوب آهن کادرفنی احسان پهلوان میلاد جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟