Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه داور ایرانی برای قضاوت رقابت‌های انتخابی فوتسال آسیا برای حضور در جام جهانی در امارات حضور دارند. زری فتحی روز گذشته به قضاوت  پرداخت و گلاره ناظمی و ابراهیم محرابی افشار نیز امروز به میدان می‌روند

به گزارش طرفداری، برای انتخاب دو سهمیه باقی مانده از تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی فوتسال، این روزها بازی های انتخابی در امارات در حال انجام است و از میان ۴ تیم لبنان، عراق، ویتنام و تایلند، دو تیم پس از برتری در بازی رفت و برگشت برابر رقیب خود می توانند راهی بازی‌های جام جهانی شوند و پس از قرعه کشی نیز مشخص شد که تیم های ملی عراق و تایلند با یکدیگر روبرو خواهند شد و  تیم‌های ملی ویتنام و لبنان نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از بازی ها از جامعه داوری فوتسال ایران نیز سه سهمیه برای قضاوت حضور دارند، گلاره ناظمی، زری فتحی و ابراهیم مهرابی افشار سه داور مورد نظر هستند که به قضاوت در این بازی ها می پردازند.

زری فتحی اولین داور ایرانی بود که روز گذشته در دیدار رفت بین تیم‌های لبنان و ویتنام به قضاوت پرداخت. دیداری که در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. عصر امروز نیز نماینده های دیگر داوری فوتسال ایران به میدان خواهند رفت و دیدار برگشت تیم های لبنان و ویتنام قضاوت می‌کنند و به این ترتیب گلاره ناظمی و ابراهیم محرابی افشار نیز دو داور ایرانی این بازی خواهند بود و به این صورت یکی از حساس ترین بازی های انتخابی به دلیل تساوی بدون گل دو تیم در دیدار رفت، توسط دو داور ایرانی قضاوت می شود. 

هر سه داور ایرانی حاضر در این بازی‌ها پیش از اینها نیز به قضاوت بازی های بین المللی در فوتسال پرداخته بودند اما در میان آنها گلاره ناظمی را باید به عنوان معتبرترین داور فوتسال ایرانی در سطح دنیا دانست. ناظمی که به قضاوت در تورنمنت های همچون المپیک جوانان، جام باشگاه های جهان، مقدماتی جام جهانی، جام ملت های آسیا و... هم در فوتسال بانوان و هم در فوتسال آقایان به قضاوت پرداخت، او در پایان سال میلادی گذشته به عنوان یکی از شش داور اصلی فوتسال دنیا معرفی شد. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد رکورد تاریخی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری واکسن ایرانی زدند / عکس ایرانِ جهانی، قسمت سوم | بهترین ها به جام جهانی نرسیدند، حیف از گل های پرویز کبیر لوئیس سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود؛ فهمیدم او شخصیت ندارد! رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داور ایرانی گلاره ناظمی جام جهانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تساوی بدون گل سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: تیم سپاهان آمده بود تا حالت دفاعی خود را حفظ کند و  این تیم در  طول ۹۰ دقیقه با یک فوروارد بازی می‌کرد و هافبک‌ها به خط حمله اضافه می‌شدند. به هر حال این تیم اصفهانی برای کسب  حداقل امتیاز وارد زمین مسابقه شد  تا از کورس قهرمانی دور نشود. ۵ بازی باقی مانده است.

بازیکنان پرسپولیس در حضور تماشاگران  سردرگم بازی می کنند 

او افزود: به هر حال میلیارد‌ها تومان صرف بازیکنان و داور و عوامل دیگر می‌شود، اما عملا در زمین مسابقه می‌بینیم که بازیکنان خلاقیت ندارند. زمانی که این همه تماشاچی به ورزشگاه می‌آید، برخلاف زمان ما، بازیکنان پرسپولیس سردرگم بازی می‌کنند. تمام بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع داور قرار گرفت. داور مسابقه کمترین برخورد را خطا می‌گرفت و سرعت بازی را گرفت. در بازی که برنده اش امکان داشت  که قهرمان شود،  چون استقلال برابر تیم تراکتور متوقف شده بود و بهترین زمان بود تا ما صدر جدول را بگیریم. اگر پرسپولیس صدر جدول را از استقلال می‌گرفت دیگر از صدر پایین نمی‌آمد، چون ۳ بازی داخل خانه و ۲ بازی خارج از خانه دارد.

فنونی زاده گفت: تیم پرسپولیس ۵ بازی دیگر دارد که ۳ بازی اش با تیم‌های میانه جدول  هست که این تیم‌ها دغدغه‌ای برای سقوط ندارند، اما ۲ بازی اش با تیم‌هایی هست که امکان سقوطشان وجود دارد و آنها می‌آیند تا انتحاری بازی کنند تا ۳ امتیاز بازی را بگیرند. ما می‌توانیم جلوی این تیم‌ها هجومی بازی کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. به هر حال ما با تیم‌های ته جدولی بهتر بازی می‌کنیم، چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و هجومی بازی می‌کنند و بهترین فرصت است تا پرسپولیس استفاده بهینه را کند. به هر حال ۵ هفته هست که این اختلاف یک امتیاز هنوز وجود دارد.

حضور بیرانوند در زمین مسابقه نوید خوبی بود 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: حضور بیرانوند هم در زمین مسابقه نوید خوبی بود. درست است که این گلر زیاد در جریان بازی نبود و یک ماه و خرده‌ای هست که او از شرایط بازی دور است، اما  بیرانوند و خط دفاع نقطه اطمینان ما هستند. به هر حال این خبر خوبی برای پرسپولیس هست.

عالیشاه فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست 

او درباره اینکه امید عالیشاه خیلی عصبانی به نظر می‌رسید و در نهایت از بازی اخراج شد، گفت: کاپیتان‌های خوبی در گذشته و حال داشتیم. احترام خاصی برای عالیشاه قائل هستم، اما او بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست. عالیشاه زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه می‌آید بهترین عملکرد را دارد. در صورتی که او می‌تواند ۹۰ دقیقه هم بازی کند، اما فرمانده خوبی در زمین مسابقه نیست، چون عصبانی است. قرار نیست یک بازیکن همه را جا بندازد و امکان دارد توپش را بزنند. عالیشاه یکی از بازیکنان ارزنده‌ای هست که خیلی راحت یک به یک را رد می‌شود.

فنونی زاده تصریح کرد: به هر حال تیم سپاهان را نباید دستکم گرفت، چون آنها هم می‌آیند  از حقانیت خودشان دفاع کرده و می‌آیند محکم بازی می‌کنند. اینکه سپاهانی‌ها می‌آیند و توپ عالیشاه را می‌گیرند نباید ناراحت و عصبانی شود. عالیشاه، امیری و بیرانوند کاپیتان‌های پرسپولیس هستند، اما فقط امیری اصالت خود را حفظ می‌کند. عالیشاه سومین بار در طول فصل  است که اخراج می‌شود. ما با تک تک بازیکنان برای ۵ بازی باقی مانده نیاز داریم. بازیکنان باید یک مقدار اصالت خود را حفظ کرده و خویشتن داری کنند. به هر حال همه اعضای تیم پرسپولیس از کادر مدیریتی تا بازیکنان حتی گل محمدی با دستیارانش زحمت کشیدند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد اوسمار در کنترل بازیکنان خود توانایی لازم را ندارد، گفت: اوسمار باید جسارت داشته باشد و بتواند بازیکنان را به خوبی کنترل کند.

بازیکنان پرسپولیس در صورت تسلط بر اعصاب خود به راحتی جام قهرمانی را می‌گیرند 

او در پایان گفت: بهترین زمان بود که پرسپولیس به صدر جدول برود، اما متاسفانه بازیکنان خودشان نبودند و بازی خوبی انجام ندادند و از شرایط میزبانی و حمایت هواداران  نتوانستند استفاده کنند.  اگر بازیکنان به اعصاب خود مسلط باشند در آن صورت ما راحت جام را می‌گیریم. پرسپولیس همانند بازی‌های قبل نتوانست بازی کند و اگر بازی ساکن و آرام بود به نظرم  یک مقدار داور مسابقه مقصر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود