Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص رأی کمیته انضباطی و اعلام سه بر صفر شدن نتیجه مسابقه سایپا و پیکان به سود شاگردان کمالوند، اظهار داشت: هیچ چیزی قابل توجیه نیست. نه مبنای قانونی دارد و نه منصفانه است. سایپا چطور وجدانش قبول می‌کند این سه امتیاز را برای بازیکنی که فقط چند ثانیه داخل زمین شده بگیرد؟ آن هم بازیکنی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و مثل بازی ما مقابل ماشین سازی که ۱۲ نفره شدند، یار اضافه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه معلوم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد و شاید روابطی حاکم است که ما از آن سر در نمی‌آوریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: اگر به همین منوال باشد در درجه اول سعی می‌کنیم از طریق فدراسیون این مشکل حل شود. در غیر این صورت از طریق فیفا و دادگاه CAS آن را پیگیری می‌کنیم. رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هم همین را گفت و با هم هماهنگ هستیم. قرار است مشترکا وکیل بگیریم و این کار را انجام بدهیم. احتمالا نفت آبادان و ماشین‌سازی هم که امید به بقا در لیگ برتر دارند در کنار ما باشند. بیانیه مشترکی دادیم و به جز نفت مسجدسلیمان مابقی باشگاه‌ها با هم هستند.

فریدونی در خصوص شکست روز گذشته ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان ما در نیمه اول خوب بازی کردند اما در نیمه دوم کیفیت لازم را نداشتند. به هر حال پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است و از مزایای و برتری هایش استفاده کرد. ضمن اینکه ما در دو هفته اخیر چهار بازی انجام دادیم که ۳بازی خارج از خانه بود. دو بازی با استقلال و یک بازی با گل‌گهر، بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم تحت تأثیر خستگی‌ها قرار داشت و می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم اما در کل بضاعت‌مان همین است. آنقدر مهره نداریم که در فشردگی مسابقات از آن‌ها استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه پیش از برگزاری مسابقه اتوبوس تیم پرسپولیس مورد اصابت نارنجک قرارگرفت و باعث شد این تیم هواداران سپاهان را مسبب ماجرا بداند، گفت:‌ هیچکس نمی‌داند که بوده  و همه حدس می‌زنند اما هر چه بود کار بسیار زشت، غیراخلاقی و غیرانسانی بود. حتی ممکن بود منجر به مرگ شود. من دقیقا پشت اتوبوس پرسپولیس بودم. صحنه وحشتناکی بود که امکان داشت خسارات شدید و عواقب بدی را به همراه داشته باشد اما خدا رحم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد حاشیه بعد از این بازی و حضور حسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس در رختکن ذوب‌آهن که گفته می‌شود منجر به درگیری شده، اظهار داشت: من در دفترم بودم و دیدم که او به سمت رختکن ما رفت. درگیری نبوده و فقط چندثانیه این اتفاق طول کشید که او را به داخل رختکن راه ندادند و برگرداندند.

فریدونی در خصوص سرانجام پرونده شکایت از مهدی مهدی‌پور بازیکن تیم استقلال گفت:‌ما سال گذشته شکایت کردیم و دادگاه رسیدگی در ماه دوازدهم برگزار شد اما هنوز خبری نیست. در این پرونده صددرصد محق هستیم اما نمی‌دانیم چه زمانی می‌خواهند رأی بدهند. کاری هم از دست‌مان برنمی ‌آید. من دو سه هفته پیش با جمشید نورشرق (رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال) صحبت کردم و گفت رأی به زودی اعلام می‌شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد پرونده رادولوویچ و اینکه آیا ممکن است تهدید و خطری برای باشگاه ذوب‌آهن داشته باشد گفت:‌ فعلا منتظر رسیدگی فیفا هستیم. این پرونده پیچیدگی زیادی دارد و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد. بر اساس دستورالعملی که فیفا برای کووید ۱۹ صادر کرد، گفت دو طرف باید به توافق برسند و حداقل حقوق و دستمزد تعیین شود اما ذوب‌آهن با او به توافق نرسیده بود. ضمن اینکه حقوق ۴ ماهش پرداخت نشده بود. او می‌توانست به همین خاطر شکایت کند اما این کار را انجام نداد. باشگاه ذوب‌آهن که شکایت کرد او نیز شکایت متقابل کرد. حالا باید فیفا باید حرف‌های طرفین را بشنود و منتظریم ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران