Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:17:11 GMT

گنبد آهنین پهپاد خودی را سرنگون کرد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۵۹۶

گنبد آهنین پهپاد خودی را سرنگون کرد!

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المنار، رسانه‌های صهیونیستی بر ناکارآمدی سامانه پدافندی گنبد آهنین در رهگیری موشک‌های مقاومت در جریان جنگ اخیر غزه صحه گذاشتند.

روزنامه هاآرتص روز سه شنبه در گزارشی اذعان کرد سامانه گنبد آهنین، که صهیونیست‌ها بسیار به آن مباهات می‌کنند، در جریان جنگ غزه در تشخیص هواپیما‌های مقاومت به خطا رفته و به اشتباه یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را هدف و سرنگون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز مباحثی درباره ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین مطرح شد، که در جریان جنگ غزه این ناکارآمدی به خوبی اثبات شد. شکست سامانه پرهزینه گنبد آهنین در دفع حملات موشکی و راکتی مقاومت فلسطین تا آنجا بر همگان عیان شد که وزیر خارجه آمریکا در سفر تازه به اراضی اشغالی اعلام کرد واشنگتن از تقویت سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین حمایت می‌کند.

درگیری‌های اخیر در اراضی اشغالی فلسطین و ناکامی رژیم صهیونیستی در مهار حملات موشکی مقاومت از نوار غزه، موجب درماندگی رژیم اشغالگر در دفع هزاران موشک فلسطینیان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نوار غزه گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) ملاقات قهرمان مردان آهنین با رئیس جمهور

 مراسم تجلیل از ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران در سال ۱۴۰۲ صبح دیروز (سه‌شنبه) با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در این مراسم از چهره‌های مختلف ورزشی تجلیل به عمل آمد.

رضا قیطاسی، قهرمان سال ۱۴۰۳ مسابقات مردان آهنین هم یکی از حاضران این مراسم بود و از او تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • زخمی شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست درغزه
  • (عکس‌) ملاقات قهرمان مردان آهنین با رئیس جمهور
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • حزب‌الله: گنبد آهنین را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)