Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@13:40:40 GMT

تقاطع قره ضیا الدین ساماندهی می شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۳۶۰۷

تقاطع قره ضیا الدین ساماندهی می شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره از اجرای طرح ساماندهی و ایمن سازی تقاطع قره ضیاءالدین خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره در خصوص ساماندهی و ایمن سازی تقاطع قره‌ضیا الدین گفت: این طرح در حال حاضر از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با مبلغ قرارداد ۱۰۷ میلیارد ریال به مدت ۱۲ ماه عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: این پروژه در راستای ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه در دست اقدام بوده و امید است با اجرای آن شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کاهش تصادفات و از سوی دیگر ساماندهی و زیباسازی در این نقطه از محورهای ارتباطی شمال استان باشیم.

وی اذعان داشت: تعریض و بهسازی تقاطع قره ضیاالدین به منظور روان‌سازی ترافیک، ارتقا کیفی خدمات جاده‌ای و به تبع آن افزایش ظرفیت ترافیک انجام یافته است.

حسینی در خصوص حجم عملیات انجام یافته گفت: اجرای راکفیلد ۱۰۰۰ متر مکعب، خاکریزی ۱۲۰۰ متر مکعب و خاکبرداری ۵۰۰۰ متر مکعب و تاکنون هزینه ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال عملیاتی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چایپاره قره ضیاءالدین راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد

سیدسعید جباری گفت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد