Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در فهرست جدید دعوت شدگان به تیم ملی بزرگسالان فوتبال در جمع دروازه‌بانان محمد رشید مظاهری به اردو دعوت نشد. از جمع مدافعان عارف غلامی و محمد نادری در این لیست دیده نمی شوند و فرشید اسماعیلی یکی از هافبک‌های برتر استقلال به ویژه در یکی دو ماه اخیر نیز در این جمع حضور نداشت.

محمدرشید مظاهری؛ عامل صدرنشینی‎های استقلال

دروازه بان اصلی تیم استقلال از مجموع ۲۲ بازی این فصل این تیم در ۱۷ دیدار در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته و ۱۵۳۰ دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا در ۶ بازی به طور ثابت به میدان رفت و از عوامل موثر در صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک هشتم نهایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری تا پیش از تغییر کادر فنی استقلال شرایط فوق العاده ای را در استقلال تجربه می کرد و از عوامل اصلی صدرنشینی این تیم در ۸ هفته از ۱۵ هفته نیم فصل اول بود. گرچه پس از آن هم عملکرد خوبی داشت اما تعداد گل‌های خورده‌اش پس از خروج سعید عزیزیان از کادر فنی استقلال و حضور بهزاد غلامپور افزایش یافت.

مظاهری در دو دیدار دوستانه تیم ملی با سرمربیگری دراگان اسکوچیچ نیز مقابل ازبکستان و بوسنی روی نیمکت تیم ملی نشست. همچنین در ۴ بازی دور رفت انتخابی جام جهانی مقابل عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ روی نیمکت بود.

درباره علت دعوت نشدن او گفته می‌شود مصدومیت مظاهری از ناحیه کتف از دلایل اصلی بوده است اما پیش از این به یاد داریم کادر فنی تیم ملی بازیکنان مصدوم را هم دعوت می کرد تا در مدت زمان مداوا آنها زیر نظر داشته باشد.

محمد نادری؛ درخشید و دیده نشد!

یکی دیگر از بازیکنان دعوت نشده به اردوی تیم ملی محمد نادری است که در فصل جاری در ۱۵ بازی استقلال به میدان رفته و در مدت زمان ۱۳۷۲ دقیقه یک گل هم مقابل ماشین سازی به ثمر رسانده است.

نادری در لیگ قهرمانان آسیا در ۴ بازی به مدت ۲۳۹ دقیقه به میدان رفت و ۲ گل به الشرطه و الاهلی زد تا جزو مدافعان چپ برتر این رقابت‌ها در مرحله گروهی شناخته شود.

او در هر ۴ بازی دور رفت انتخابی جام جهانی همراه تیم ملی بود و ۳۷ دقیقه نیز مقابل عراق به میدان رفت.

عارف غلامی؛ سوتی‌ها کار دستش داد؟

دیگر مدافع استقلال که پیش‌بینی می‌شد به اردوی تیم ملی دعوت شود عارف غلامی بود که در این فصل ۱۵ بازی به مدت ۱۲۳۲ دقیقه به میدان رفته است.

او در لیگ قهرمانان آسیا در ۵ دیدار و به مدت ۳۸۴ دقیقه در ترکیب تیمی بود که به عنوان صدرنشین گروه C صعود کرد.

عارف غلامی در اردوی دو دیدار دوستانه تیم ملی با هدایت دراگان اسکوچیچ مقابل ازبکستان و بوسنی به تیم ملی دعوت شد و هر دو بازی را روی نیمکت نگاه کرد.

شاید اشتباهات فاحش این بازیکن در دیدار مقابل سپاهان و ذوب آهن باعث تا اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت نکند!

فرشید اسماعیلی؛ ستاره استقلال

سوال برانگیزترین بازیکن دعوت نشده فرشید اسماعیلی شماره ۸ استقلال است. این بازیکن گرچه در نیم فصل اول لیگ برتر درخشش سابق خود را نداشت اما در مدت زمان حضور فرهاد مجیدی به ویژه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جزو برترین بازیکنان استقلال بود.

او در لیگ برتر در ۱۶ بازی هزار و ۵۰ دقیقه بازی کرده و یک گل هم به نساجی مازندران زد اما در آسیا در ۵ بازی به مدت ۳۹۳ دقیقه به میدان رفت و مقابل الشرطه، الاهلی و الدحیل سه گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد تا آمار فوق العاده ای از خود بر جای گذاشته باشد.

دلخوری استقلالی ها!

اخبار رسیده از باشگاه استقلال و گروه های هواداری در شبکه های مجازی حاکی از آن است که مدیران، مربیان و هواداران این تیم بابت دعوت نشدن این ۴ نفر متعجب شده و با انتشار تصاویری از عدد ۴ با دست در این باره سئوال کرده اند که حداقل نمی شد فرشید اسماعیلی و محمد نادری به همراه مظاهری به این اردو دعوت شوند چون این موضوع می‌تواند روی روحیه بازیکنان استقلال برای ادامه مسابقات تاثیر منفی بگذارد.

ظاهرا باز هم نماد ۴ استقلالی ها در حال ترند شدن است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی رشید مظاهری عارف غلامی محمد نادری فرشید اسماعیلی استقلال استقلال تیم ملی خبر ویژه رشید مظاهری عارف غلامی فرشید اسماعیلی محمد نادری لیگ قهرمانان آسیا فرشید اسماعیلی میدان رفت محمد نادری عارف غلامی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخوردهای سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت‌الشعاع قرار دهند، ندهند.

وی با اشاره به انتشار ویدئویی از یک کودک دختر در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس گفت: انتشار این ویدئو موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را در پی داشت. در همین راستا نیز پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد و ابتدا تیم رصد و پایش این پلیس مبدا اصلی انتشار این ویدئو را مورد شناسایی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این ویدئو از سوی یک سالن زیبایی ضبط و منتشر شده است، گفت: در ادامه با پیگیری‌ها و هماهنگی‌ها ی انجام شده، مدیر سالن زیبایی که ویدئوی مذکور را تولید و منتشر کرده بود به پلیس فتا تهران بزرگ دلالت شد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که موضوع ازدواج این کودک، سناریو تبلیغاتی مدیر این آرایشگاه برای جذب مشتری و دنبال کننده در اینستاگرام بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد، گفت: این زن پس از مواجهه با مأموران اعلام کرد که از عواقب کار خود بی اطلاع بوده و ضمن ابراز پشیمانی از عمل خود، گفت که دختربچه نوجوان فرزند یکی از مشتریان آرایشگاهش بود و چون قصد داشته اقدام به ایجاد تبلیغ در فضای مجازی کند، این کودک را به عنوان یک عروس معرفی و آرایش کرده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و … پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضائی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی ادامه داد: همچنین کارشناسان اداره مبارزه با جرایم علیه کودکان و بانوان پلیس فتا تهران بزرگ با والدین این کودک نیز ارتباط برقرار کرده و ضمن ارائه مشاوره‌های لازم به آنان تاکید کرد که صیانت از هویت و شخصیت فرزندشان نیز برعهده آنان بوده و بی توجهی و هرگونه آسیب به آن موجب مجازات قانونی است.

معظمی گودرزی با هشدار به مردم و به خصوص کاربران فضای مجازی گفت: در قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و همچنین کنوانسیون حقوق کودک که کشور ما نیز به آن پیوسته صراحتاً هرگونه سوءاستفاده از کودکان و وارد کردن آسیب جسمی و روحی به وی را جرم انگاری کرده است. در همین راستا نیز پلیس فتا در عمل به قانون با چنین مواردی برخورد خواهد کرد. کما اینکه در گذشته نیز با موردی که پدری فرزندش را به بیان کلمات و انجام رفتارهای بزرگسالانه و حتی شرب خمر تشویق کرده و تصاویرش را در فضای مجازی منتشر کرده بود، برخورد کرد و در پرونده‌ای دیگر نیز با والدین نوجوانی که برای جذب دنبال کننده فرزند خود را به رفتارهای غیراخلاقی و بی احترامی به مقام مادر تشویق کرده بودند، برخورد شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: لذا به افرادی که قصد دارند تا برای انجام تبلیغات، افزایش دنبال کننده یا هر موضوع دیگری اقدام به ساخت ویدئو یا انتشار تصاویر نا متعارف و نامناسب از کودکان کنند، هشدار می‌دهم که پلیس فتا با آنان برخورد خواهد کرد و والدین نیز باید بدانند که چنین اقدامات و رفتارهایی گرچه ممکن است در کوتاه مدت منجر به افزایش دنبال کننده یا جلب شدن توجه به سوی فرزندشان شود، اما در دراز مدت آثار مخرب فراوانی در روند شکل‌گیری شخصیت و شرایط روحی کودکان برجای خواهد گذاشت که جبران ناپذیر است.

کد خبر 6094220

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!