Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز‌های اخیر موضوع استخدام دستیار خارجی برای سرمربی استقلال مهمترین خبر در حوزه این تیم بود و همچنان از طریق رسانه‌ها به دقت پیگیری می‌شود.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیرو جدایی فراز کمالوند از تیم استقلال و حضور در راس کادر فنی تیم سایپا گمانه زنی هایی درباره حضور یک دستیار جدید در تیم استقلال موجب شد تا اسامی مختلفی در این باره مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*پیروز قربانی تکذیب کرد!

یکی از این افراد "پیروز قربانی" کاپیتان اسبق استقلال و کمک مربی سایپا در ابتدای فصل بود که البته این موضوع خیلی زود تکذیب شد. اما در روزهای پس از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر عنوان شد این مجموعه درصدد است تا یک مربی ایتالیایی و هموطن استراماچونی را به ایران آورده و در امور فنی از دانش وی استفاده کند.

*جبهه گیری باشگاه ها!
این خبر خیلی سریع با واکنش رسانه‌ها و به ویژه مسئولان دیگر باشگاه‌های لیگ برتری مواجه شد. اینکه در فصل نقل و انتقالات تابستانی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قانونی تصویب کردند که هیچ باشگاهی در لیگ برتر و لیگ دسته یک حق عقد قرارداد جدید با بازیکن و یا مربیان خارجی ندارد.این قانون به دلیل افزایش بی رویه قیمت ارز در کشور تا حدود 30 هزار تومان، همچنین انبوه شدن شکایت‌های رسیده از فیفا برای باشگاه‌های دسته برتری و دست یکی، تصویب و بلافاصله اجرایی شد. اما در این حدفاصل مدیران باشگاه استقلال مدعی شدند شیوه همکاری با مربی مدنظرشان با آنچه قانون مورد نظر تعیین کرده متفاوت است.

*مددی به همه اطمینان داد
احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته با اشاره به همین موضوع اعلام کرد در حال مذاکرات نهایی با مربی موردنظرشان هستند اما پس از کسب توافق نهایی هرگز برای کسب کارت مربیگری از سازمان لیگ اقدام نخواهم کرد و مربی مورد نظر روی نیمکت هم نخواهد نشست و این موضوع را دلیلی برای قانونمند بودن به خدمت گرفتن مربی جدید عنوان کرد. به این شکل که دستیار جدید سرمربی استقلال تنها در جلسات تمرینی حضور پیدا کرده و همراه با کادر فنی تمرینات گروهی تیم مطابق با تاکتیک اتخاذی برای بازی های پیش رو را زیر نظر بگیرد.
*کمک ویژه اسپانسر
در همین باره موضوع دیگری مطرح شد و آن شیوه عقد قرارداد برای پرداخت دستمزد به مربی مذکور بود چون به هر حال استقلالی ها باید از طریقی حق و حقوق مربی که به خدمت می گیرند را بپردازند.
در این ارتباط و از نزدیکان به باشگاه استقلال و منابع مطلع در وزارت ورزش شنیده شده که قرار است مربی مورد نظر توسط اسپانسر باشگاه به ایران آمده و قرارداد کاری برای دریافت حقوقش را هم مستقیماً و به جای باشگاه استقلال با شرکت اسپانسر باشگاه منعقد کند.
*پرداخت پول در 3 قسط
شنیده ها حاکی از آن است که رقم قرارداد این مربی از زمانی که به کشورمان وارد شود تا پایان آن ۳۰ هزار یورو است و قرار شده این مبلغ را در سه قسط ۱۰ هزار یورویی از اسپانسر باشگاه دریافت کند تا به این طریق، باشگاه استقلال هم از دانش فنی یک مربی خارجی در تمرینات استفاده کرده باشد و هم به قانون تصویب شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال خدشه ای وارد نشود.
*مربی اروپایی در راه تهران
گفته می‌شود در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال پس از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، مراحل نهایی قرارداد با این مربی خارجی انجام و این فرد که ظاهرا اروپایی است از ابتدای دور جدید تمرینات استقلال به تهران بیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال فراز کمالوند احمد مددی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!