Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه ستاد ملی ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، سید محمدرضا موالی‌زاده، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، نمایندگان دستگاه‌های عضو و همچنین با حضور کارگروه‌های استانی این ستاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این نشست با بیان اینکه رسیدن به جامعه‌ای آگاه و حساس در خصوص وضعیت مددجویان از جمله اهداف این ستاد است، گفت: سند ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان به دنبال رسیدن به چارچوبی مشخص در مورد نحوه مشارکت مددجویان در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و توانمندسازی این اقشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و خیابان و افراد دارای معلولیت مهمترین جامعه هدف مددجویان در این سند هستند، اظهار کرد: سند ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان با هدف ارتقای ظرفیت‌ها و استفاده از پتانسیل این جامعه در راستای توسعه عمومی کشور تنظیم شده است.

رئیس کمیته امداد تقویت خودباوری، افزایش دانش و مهارت و حمایت از محصولات فرهنگی و هنری مددجویان را مهمترین راهکار در تقویت توان آنان دانست و تاکید کرد: در این زمینه باید از ظرفیت رسانه‌ها، پژوهشگران و فعالان اقتصادی بهره‌گیری کرد.

بختیاری خواستار مشارکت همه دستگاه‌های مسئول در تقویت خودباوری مددجویان از طریق طرح‌های توانمندسازی شد و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری‌های بین‌بخشی و نوآوری به ویژه در کارگروه‌های استانی هستیم.

کد خبر 5220369

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مرتضی بختیاری توانمندسازی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا انتخابات 1400 سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه تذکرات شورای شهر بابک خرمدین کیفیت هوای تهران پلیس راهور تهران قطع برق آزادسازی خرمشهر ارتقای فرهنگ توانمندسازی مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست