Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، حسن نامی داوطلب شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  طی بیانیه ای به نفع حضرت آیت الله رئیسی نامزد نهایی جبهه انقلاب اسلامی انصراف داد. 

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا
(سوره اسرا، آیه ۸۰)

مردم شریف ایران 
صدق زیباترین صفتی است که می توان برای آغاز و پایان کارها برشمرد و صداقت کلید جادویی امداد الهی برای رسیدن به حجت روشن و مددکار مستمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدق و راستی رمز نصرت پروردگار و ثبات قدم است."إِن‌ تَنصُرُوا اللّه‌َ یَنصُرکُم‌ وَ یُثَبِّت‌ أَقدامَکُم‌"

اینجانب به عنوان سرباز کوچک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مد ظله العالی) و خادم ملت ایران که با افتخار لباس مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارم با توجه به ضرورت ها و اقتضائات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان ایران در چله دوم انقلاب اسلامی از سر صدق پا در عرصه رقابت های انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری گذاشتم چرا که می دانستم پس از ۸ سال وعده های توخالی حال کشور و مردم خوب نیست و دولت ۷ رهاوردی جز بی تدبیری در اداره کشور و نا امیدی در بین مردم نداشته است. وقتی نه چرخ سانتریفیوژ چرخید و نه چرخ زندگی، سفره های مردم روز به روز تنگ تر شد، آرزوی خانه دار شدن جوانان و داشتن سقفی بالای سر محال تر شد، بیکاری و گرفتاری جوانان کشورم بیشتر شد، ازدواج میلیون ها دختر و پسر مجرد سخت تر شد و مصائب دیگری که من هم مثل شما هر روز آنها را در خانه، محله و شهر و کشورم لمس می کنم.

زمانی که احساس کردم عده ای می خواهند با لفاظی های بی سر و ته و اغواگری در رسانه های نوین بار دیگر " تله دیگری " را پیش پای ملت ایران قرار دهند و انقلاب و کشور را نه که ۸ سال متوقف کنند بلکه سال ها به عقب ببرند در عزم خود برای ماندن مصمم تر شدم.

من سالها با لباس مقدس ارتش سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را دارم. به چشمان خود دیده ام که عزیزانی از پاک ترین فرزندان این ملت در خون خود غلطیدند تا به ایران مان عزت، سربلندی و استقلال هدیه کنند. در هیچ کجای جهان چنین سرمایه انسانی بی نظیری را در خدمت به اهداف و آرمانهای ملی نمی توان یافت که اگر این سرمایه در خدمت پیشرفت کشور، رفاه مردم و گره گشایی از مشکلات قرار بگیرد قطعا معجزه ای عظیم رخ می دهد.

سالها سابقه مدیریت سیاسی در خارج و داخل کشور در حد وزارت دارم و ظرفیت ها، استعدادها و امکانات بی نظیر سرزمین ایران را می شناسم و معتقدم تحول شدنی است و با اتکا به عناصر جوان و مومن و انقلابی و بکارگیری آنها در مدیریت های خرد و کلان کشور می توان این تحول به نفع مردم را بسیار زود محقق کرد.

اما امروز که حضرت آیت الله رئیسی پا در عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته اند ایشان را شایسته تر و لایق تر از خودم برای تصدی ریاست جمهوری می دانم. به منظوراجماع نیروهای تقویت جبهه انقلاب اسلامی در حمایت از آیت الله رئیسی مطمئنا برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد و با تشکیل یک دولت انقلابی و مردمی، دولتی که به فکر دین مردم باشد، به فکر انقلاب مردم باشد، به فکر معیشت و اقتصاد مردم باشد، به فکر عزت ایران باشد، به فکر مقابله با فساد و لاابالی گری اقتصادی باشد و ... همه نیروهای انقلاب می توانند آستین بالا بزنند و از مشکلات عدیده کشور گره گشایی کنند. لذا مصصم تر از قبل تصمیم به انصراف به نفع حضرت  آیت الله رئیسی به عنوان نامزد نهایی جبهه انقلاب اسلامی و خروج از سر صدق از رقابت های انتخاباتی گرفتم. مطمئنم امروز حضور حضرت  آیت الله رییسی حجتی روشن برای مجموعه نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی و گره گشا و مددکار برای کشور است. "وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا"

لذا از کلیه هواداران و ستادهای خودم در سراسر کشور می خواهم کلیه ظرفیت ها و امکانات خود را با همت عالی در حمایت از حضرت آیت الله رئیسی بسیج کنند.

در پایان از تمامی مردم شریف ایران بالاخص ارتشی ها قهرمان و سربلند می خواهم با حضور گسترده خود در انتخابات ۲۸ خرداد دشمنان این کشور را نا امید کنند و با رای خود به آیت الله رئیسی خون تازه ای را در رگ های انقلاب اسلامی در چله دوم آن تزریق کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
و العاقبه للمتقین

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن نامی آیت الله رئیسی جبهه انقلاب اسلامی انصراف آیت الله رئیسی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله نه چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود