Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دریافت کاتالوگ فلزیاب و محصولات ما با شماره 09124455400 در واتساپ و تلگرام پیغام بگذارید یا جهت مشاوره رایگان تماس حاصل نماید.

به گزارش برنا، در این مطلب درباره بهترین فلزیاب ها مانند زالوتای روسیه ، فلزیاب تصیری به تمام معنا شکارچی طلا  و دستگاه فلزیاب زالوتا روسیه صحبت می کنیم.

 

زالوتا روسیه بهترین گنج یاب فقط در نمایندگی  زرشناسان

یکی از قدرتمند ترین و کم یاب ترین دستگاه ها ی فلزیاب موجود در دنیا گنج یاب زالوتا (Zalotta Russian) ساخت کشور روسیه است  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی کشور روسیه دستگاه گنج یاب قدرتمندی به نام زالوتا تولید کرده که از آن با لقب گرانترین و قدرتمند ترین دستگاه فلزیاب جهان یاد می شود؛ طبق ادعای شرکت سازنده این دستگاه قادر است تا ۵۰ متر زیر زمین را کاوش کند به در نمایشگر خودآن را شبیه سازی نماید . این گنج یاب ظاهری متفاوت با سایر گنج یاب های متداول دارد .

این فلزیاب با شبیه سازی بالای ۸۰ درصد منطقه مورد کاوش را به شما نمایش دهد . به علت قدرت بالای این زالوتا از این دستگاه بیشتر در صنایع بزرگ راه سازی معادن استفاده می شود . حتی بعضا دیده شده در برخی از استان ها از این دستگاه در اداره های میراث فرهنگی نیز استفاده شده است .

مورگان 20 هزار  فقط در نمایندگی زرشناسان

برترین سیستم کشف اهداف پنهان مورگان 20000

کیفیت بسیار بالا پایداری و ثبات بسیار بالا

قدرت کشف و دقت در آنالیز بسیار بالا

عمق کاوش در متال دتکتور بسیار بالا

بهتر از لرنز و جی پی

بهتر زا سیستم های اسکنر او کا ام

با خرید این دستگاه میتوانید از بهترین نقطه زن و بهترین ریدبا و بهرتن اسکنر برخوردار خواهید شد

ردیاب اسکنر پیشرفته ی تام ایکس 60 پروپلاس   شرکت ردیاب توماس الکترونیک از 50 سال پیش در زمینه تولید ردیاب فلزیاب طلا فعالیت میکند در سالهای اخیر با روانه کردن مدل تام ایکس 60  پرو پلاس و 70 و 80 و 90  توانسته تمامی سهم فروش بازار از ردیاب طلا را به خودش اختصاص دهد .تام ایکس 60 مدل های بیسیک و پرو پلاس دارد که عکس ان را در بالا مشاهده میکنید

فلزیاب تاج (09124455400)  با بیش از 18 سال سابقه در زمینه  خردی فروش فلزیاب و طلایاب در ایران وواردات و صادرات انواع فلزیاب های تصویری و ابزار دقیق فعالیت دارد. تمامی دستگاهها در این شرکت با تست در زمین و آموزش رایگان و گارانتی 1 ساله و خدمات 5 ساله به فروش می رسد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سیستم های  فلزیاب ، طلایاب و گنج یاب این روز ها در بازار ایران با قیمت های مختلف، تحت لیسانس کمپانی های بزرگ و کوچک با تکنولوژی های گوناگون به فروش می رسند، در واقع اگر قصد تهیه یکی از این سیستم ها دارید با یکی از سردرگم کننده ترین بازار ها روبرو می شوید.

نخست باید نیاز سنجی درستی توسط فروشنده از شما انجام شود تا در انتخاب بهترین نتیجه را دریافت کنید، توجه فرمائید که دستگاه های فلزیاب بسته به استفاده شما و چیزی که از فروشنده و تامین کننده این سیستم ها می خواهید می توانند در ابعاد مختلف، تکنولوژی های فوق پیشرفته شعاع زن، با سنسور های گوناگون باشند.

حتی برخی از دستگاه های گنج یاب می توانند نوع فلز، درصد خالص بودن آن و همین طور نقطه دقیق را به صورت کاملا تضمینی به شما ارائه دهند. در واقع اگر می خواهید خرید مطمئن داشته باشید، نخست باید مدلی مناسب را انتخاب کرده تا از یک فروشنده معتبر تهیه فرمائید.

بیشتر بخوانید:

انتخاب دستگاه فلزیاب معتبر

کمی در مورد انواع دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب به شما عزیزان توضیح خواهیم داد، مدل های جی پی آر (GPR) موجود در بازار کشورمان یکی از گزینه هایی هستند که مناسب افرادی خواهند بود که صرفا می خواهند فلز زیر زمین را تشخیص دهند. این دستگاه ها قابلیت تفکیک نوع فلز را نخواهند داشت و پیشنهاد می شود اگر فلزی که قصد استخراجآن را دارید طلا است، مدل GPR امکان تشخیصش را نخواهد داشت.ماگنوس پاور فول معروفترین مدل آن میباشد.

در صورتی که قصد خرید و تهیه فلزیاب از سوی شما نهایی است و می خواهید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید باید توجه داشته باشید که سیستم کاملا تست شده و حتی اگر ممکن است فروشنده آن را در بخشی از محل دفن فلز تست کرده و در نهایت تحویل شما دهد.

در غیر این صورت این ریسک وجود دارد که دستگاه عملکرد درستی نداشته باشد و این که حتی نسخه اصلی نباشد. برخی از فلزیاب ها نیز صرفا برای کار های زمین شناسی و تشخیص نوع خاصی از فلز در زیر زمین استفاده می شوند. در استفاده های عمومی و مواردی که بیشتر در ایران مشتریان به دنبال آن هستند قطعا مناسب نخواهند بود.

برترین فلزیاب های موجود در ایران

فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند، مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران که البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند.

نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب قطعا یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و قرارگیری آن ها در دسته بندی های مختلف است. در واقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است و در مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئن نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز و یا همان مدل های تشخیص طلا را انتخاب کنید.

البته که قیمت فلزیاب ها بسته به شعاع و همین طور متراژی که در آن قابل تشخیص دارند متفاوت است.

پس بهتر است که همین حالا در انتخاب خود تجدید نظر کنید، گزینه های Just Gold حتی توسط برند های مشهور نیز معرفی شده اند و حالا امکان خرید آن ها وجود خواهد داشت.

باکیفیت ترین طلایاب های بازار ایران

ایمیجر25 هزاربا قدرت بسیار بالا در زمینه کشف اهداف پنها و تکنولوژی اسکن با سه محور در زمین وحالت افقی و عمودی وساروج

شارک 33000 هزار یکی از مدل های میباشد که میتواند فقط روی طلا تمرکز داشته باشد    

اسکنر های امیرکایی جت اسکن محصول شرکت تف جی ام الکترونیک امریکا fgmelectronic

سیستم های مورگان 9000 و مورگان 5000 و گنجیاب هوکر اف 5 و گنج یاب اراگون و سوپر سنسورههای مگنومتریک و گرادیومتریک

 البته که صرفا برند نمی تواند تعیین کننده همه چیز باشد، بهترین گزینه این است که دستگاه توسط شما، شخص آشنا به این سیستم ها و همین طور فروشنده تست شود

شرط اصلی این است که دستگاه بتواند فعالیت بهتری در خاک هایی با لایه های بالاتر و بیشتر داشته باشد. مدل هایی با قیمت 10 تا 15 میلیون تومان قطعا امکان بررسی نوع فلز در این عمق را نخواهند داشت.

گنج یاب دیپ کروز پرو پلاس

تشخیص فلزات جدید و قدیمی نیز برای دستگاه ها دسته بندی متفاوتی را باز می کند، برخی مدل ها در تشخیص فلزات تازه تر بسیار سریع تر عمل می کنند، اما در مورد فلزاتی که قدیمی تر هستند و در عمق بیشتری دفن شده اند کار برای آن ها سخت است، به این نکته نیز در حین تهیه دستگاه فلزیاب و طلایاب دقت نمائید.

فاکتور های انتخاب دستگاه فلزیاب

از شرکت معتبر با مکان مشخص با سابقه بالا در یک مکان مشخص خرید کنید 

از جایی خرید کنید که خدمات پس از فروش به شما بدهند

از اینیستا گرام و تلگرام برای خرید فلزیاب دوری کنید چون اکثر اکانت جعلی دارند و فروشند هویت مشخصی ندارد

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند.

مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند. در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

شما می توانید کیفیت و کارایی هر کدام از فلزیاب ها را با مشاوره ما در میان بگذارید  و همین طور فروشگاه های معتبر مورد بررسی قرار دهید. در این صورت هم انتخاب شما آسان تر خواهد شد و هم احتمالا با مدل های مختلف موجود در بازار اروپا و امریکا آشنا می شوید.

 برای دریافت کاتالوگ فلزیاب و محصولات ما با شماره 09124455400 در واتساپ و تلگرام پیغام بگذارید یا جهت مشاوره رایگان تماس حاصل نماید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فلزیاب خرید فلزیاب فروش فلزیاب گنج یاب قیمت فلزیاب دستگاه فلزیاب بسیار بالا همین طور دستگاه ها فلزیاب ها گنج یاب سیستم ها نوع فلز مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟

ایسنا/خراسان رضوی مشاغلی وجود دارد که افراد با انجام آن، ۴۰ درصد کمتر در معرض آسیب شناختی بعد از ۷۰ سالگی قرار دارند.

تحقیق جدید خطرات زوال شناختی روی ۷۰۰۰ نفر در ۳۰۵ شغل مورد بررسی قرار گرفت.

وقت آن است که در کلاس هنر یا آشپزی ثبت‌نام، کتاب بازی‌های فکری و پازل را باز یا یک بار دیگر سعی کنید به ایتالیایی یا آلمانی تسلط پیدا کنید.

شواهد علمی جدیدی به‌دست آمده است که به‌نظر می‌رسد آنچه را که بسیاری گمان می‌کردند، تأیید می‌کند؛ اینکه در مغز شما، مانند بسیاری از چیزها، ممکن است «ااگر از آموخته‌هایتان استفاده نکنید به فراموشی سپرده شوند.»

نتایج تحقیق جدید نروژی نشان داد افرادی مجبور بودند از مغز خود در زمینه شغلی زیاد استفاده کنند، ۴۰ درصد کمتر در معرض آسیب شناختی در سنین بالای ۷۰ سال بودند، نسبت به افرادی که شغلشان بیشتر به کارهای روزمره متکی بود.

ترینه هولت ادوین از بیمارستان دانشگاه اسلو، محقق اصلی این تحقیق، در بیانیه‌ای گفت: ما الزامات مشاغل مختلف را بررسی کردیم و دریافتیم که تحریک شناختی در محل کار در مراحل مختلف زندگی در دهه‌های ۳۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ سالگی شما، با کاهش خطر ابتلا به اختلالات شناختی خفیف بعد از ۷۰ سالگی مرتبط است.

وی افزود: یافته‌های ما ارزش داشتن شغلی را نشان می‌دهد که به تفکر پیچیده‌تر به‌عنوان راهی برای حفظ بالقوه حافظه و تفکر در دوران پیری نیاز دارد.

این تحقیق بر اساس مطالعه ۷۰۰۰ نفر در ۳۰۵ شغل انجام شد و محققان مشاغل را در چهار گروه دسته‌بندی کردند، از مشاغلی که به بیشترین تفکر و خلاقیت نیاز داشتند تا مشاغلی که کمترین نیاز را داشتند. برای مثال معلمان در دسته اول بودند. مشاغل پستچی و نگهبان در گروه چهارم قرار گرفتند.

حتی پس از محاسبه متغیرهایی مانند سن، جنسیت، تحصیلات و درآمد، محققان دریافتند افرادی که در گروه چهارم قرار داشتند ۶۶ درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به اختلالات شناختی یا زوال عقل بالای ۷۰ سال بودند.

یا برعکس، افرادی که در گروه اول بودند، گروهی که باید همیشه در آن تفکر کرد، ۴۰ درصد کمتر از گروه اول دچار اختلال شناختی شدند.

خوب، بنابراین نمی‌توانیم نتیجه بگیریم که انجام جدول کلمات متقاطع یا یادگیری یک ساز موسیقی خطر را تا ۴۰ درصد کاهش می‌دهد. این حداکثر مزیتی است که در طول دهه‌ها به‌دست آمده است و در کسانی که مشاغل هیجانی داشتند در مقایسه با کسانی که مشاغل خسته‌کننده و معمولی داشتند، مشاهده شده است.

تمرین دادن مغز

اما این تحقیق به داده‌هایی افزود که نشان می‌دهد تمرین دادن مغز، به‌عبارت دیگر، فکر کردن زیاد و انجام کارهایی که شما را از نظر ذهنی به چالش می‌کشد، به‌راستی برای آن مفید است.

این یافته، شاید به‌طرز شگفت‌آوری، موضوعی بحث‌برانگیز میان محققان پزشکی باشد. بسیاری از محققان برجسته در این زمینه در هر دو طرف بحث موضع گرفته‌اند و یافتن مطالعاتی که شما را به این فکر می‌اندازد که آیا کل ماجرا دروغ است یا خیر، کار سختی نیست.

یکی از چالش‌های عمده تحقیقات در این زمینه بیشتر به امکان تحقق آن بستگی دارد.

به این دلیل که هیچ راهی برای تکرار شرایط آزمایشگاهی در دنیای واقعی وجود ندارد. ما نمی‌توانیم یک میلیون جفت از دوقلوهای همسان را جدا کنیم، آنها را در ۲ موسسه پزشکی مختلف برای تمام عمرشان حبس کنیم سپس، برای مثال، فقط یک گروه را برای دهه‌ها تحت تربیت مغز و تحریک شناختی قرار دهیم و دریابیم چه اتفاقی می‌افتد.

بیشتر تحقیقات مجبور بوده‌اند بر خوداظهاری یا مداخله نظارت شده کوتاه‌مدت تکیه کنند.

این چیزی است که این تحقیق جدید در نروژ را به‌ویژه جالب می‌کند. این تحقیق، مشاغلی را مورد بررسی قرار داد که تعداد زیادی از مردم در طول چندین دهه انجام داده بودند. بنابراین محققان توانستند اثرات تحریک شناختی پایدار و تمرین را در درازمدت بررسی کنند.

این یک آزمایشگاه و کامل نیست، اما شروع بسیار خوبی است.

در همین حال شایان‌ذکر است کسانی در جامعه علمی که نسبت به مزایای تحریک ذهنی بر سلامت مغز مشکوک هستند، اغلب سعی می‌کنند به سؤالی متفاوت از بقیه پاسخ دهند.

به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.

خوب قابل قبول است اما در دنیای واقعی ما با سوالات متفاوتی سروکار داریم. چه احتمالی وجود دارد که این یافته کمک‌کننده باشد و هزینه‌ها و خطرات آن چیست؟

بسیاری از مردم مدت‌ها قبل از اینکه محققان پزشکی به‌طور قطعی ثابت کنند که سیگار باعث سرطان ریه می‌شود، سیگار را ترک کردند. اگر منتظر اثبات این موضوع بودند، بسیاری از آنان همان ابتدا به‌دلیل سرطان ریه می‌مردند.

این امر تحت هیچ شرایطی عملی نیست. زوال عقل، بیماری وحشتناک است، بیماری آلزایمر شایع‌ترین نوع زوال عقل است. هر چیزی که به‌طور قابل قبولی ممکن است خطر را کاهش دهد ارزش امتحان کردن را دارد. به‌خصوص اگر به اندازه انجام جدول کلمات متقاطع جذاب باشد، یادگیری آلات موسیقی و یادگیری یک زبان جدید آسان‌تر از ترک سیگار است.

منابع

https://www.marketwatch.com

https://www.morningstar.com

https://finance.yahoo.com

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲