Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دولت جوان حزب‌اللهی می‌آید تا به شما مردم خدمت بیشتری کند. این دولت می‌آید که ساختار و رویه غلط گذشته را اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی در جلسه پرسش و پاسخ که از سوی بسیج دانشجویی پردیس فاطمه زهرا (س) ساری برگزار شد، گفت: در بحث شورای نگهبان و تایید صلاحیت به این نکات باید توجه شود، کشوری بدون شورای نگهبان وجود ندارد و پشت هر شورای نگهبانی یک منطق عقلانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی مطرح کرد: انتخاب اصلح یک کار مشترک بین شورای نگهبان و مردم است شورای نگهبان چند نفر را به عنوان نامزد ریاست جمهوری جمع بندی می‌کند.


دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد:، اما اینکه از بین کاندیدا کدام فرد انقلابی‌تر، سالم تر، به درد مردم میخورد، کارآمدی بیشتری دارد، اینجا باید مردم نقش خودشان را جدی ایفا کنند.


وی با اشاره به مشکلات کشور افزود: ما در کشور مسئله داریم داریم و مسائل هم راه حل دارند. هیچ کشور بدون مسئله وجود ندارد. همه جوامع و کشور‌ها هم مسئله دارند از کجا معلوم شما مناظرات انتخابات همه کشور‌ها را نگاه کنید سر چه چیزی به بحث می‌کنند؟ راجع به میزان فقر در جامعه، کارتون خوابی، خشونت، مسکن سلامت، امنیت، مهاجرت و ... پس کشوری بدون مسئله نداریم. چرا فکر می‌کنید به بن بست رسیدیم و تلاش فایده ندارد اگر ما رو به اضمحلال و فروپاشی بودیم چرا امریکا و اسرائیل و دیگران میخواهند به ایران ضربه بزنند؟ معلوم هست ما هستیم و روند قدرت ما رو به رشد است.


برای حل مشکلات کشور باید نخبگان درگیر مسائل کشور شوند

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی یادآور شد: برای حل مشکلات نیاز به راه حل داریم و راه حل را باید نخبگان حوزه و دانشگاه بدهند. نخبگان باید درگیر مسائل کشور شوند.


گودرزی اظهار کرد: دولت جوان حزب اللهی می‌آید تا با کمک مردم به شما مردم خدمت بیشتری کند. این دولت می‌آید که اصلاح ساختار و رویه غلط گذشته را اصلاح کند. «ما نیازمند یک جراحی بزرگ هستیم. ما نیازمند انقلاب اداری هستیم.» تا این شفافیت را به وجود بیاوریم و تعارض منافع را کم کنیم.


دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی در پاسخ به این سوال چگونه نامزد‌ها را بشناسیم اظهار داشت: یک سری ویژگی‌هایی را رهبری معظم انقلاب بیان کردند و در قانون اساسی آمده است این‌ها را لیست کنید و اسامی نامزد‌های که شورای نگهبان احراز می‌کند را در ستون‌ای بنویسید با سنجه‌ها و معیار‌هایی که عنوان می‌شود به سنجید.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به انجام مذاکرات و کاهش کوتاه مدت قیمت‌ها چطور به مردم تفهیم کنیم این کار یک کار کوتاه مدت است و صرفا جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد؟ بیان کرد: جریان غربی داخل کشور از اول انقلاب تا الان حرفشان این بود که شما چرا می‌جنگید؟ چرا مقاومت می‌کنید؟ چرا می‌گوید مرگ بر آمریکا؟ بیاید برویم مذاکره و تعامل کنیم. تلاش هم کردند در این چند سال هر شرایطی پیش آمده رفتند مذاکراتی را انجام دادند چه زمان آقای خاتمی چه زمان آقای روحانی.


گودرزی تصریح کرد: ما تجربه چندین سال مذاکره با غرب داریم و برای اینکه مردم نتیجه بگیرند که مذاکرات مشکلات را حل می‌کند یا نمی‌کند تجربه داخلی ما در این ۳۰ الی۴۰ سال هم تجربه کشور‌های دیگر کفایت میکند.


دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: چهل سال است این جریان غرب گرا با یک ذوق زدگی با یک ساده انگاری هی رفتند مذاکره کردند و ما هم امتیاز دادیم و هیچ اتفاقی برای ما نیافتاده است.


وی افزود: عزت، استقلال، شرف، عقلانیت و تجربه ما اجازه این کار را به ما نمی‌دهد. ما نمیخواهیم زیر چکمه سربازان آمریکایی‌ها زندگی کنید.


گودرزی در پاسخ به این سوال که همه کسانی که کاندید شدند یک سمت دولتی دارند؛ اگر این‌ها تمایل به خدمت مردم دارند چرا در پست خودشان خدمتشان را ادامه نمی‌دهند؟ بیان کرد: در بحث ریاست جمهوری یک نکته‌ای را رهبری فرمودند که امکانی که در اختیار رییس جمهور هست اصلا قابل مقایسه باسایر قوا و سایر مجموعه‌های دیگر نیست. یعنی واقعا نفر دوم کشور است؛ جهت گیری‌های کشور، برنامه ریزی‌های کشور، پول و امکانات و نیروی انسانی کشور همه و همه در اختیار رئیس جمهور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 بسیج دانشجویی مفاسد اقتصادی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند

معصومه قاسمی قائم مقام رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور و فعال فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن روز ملی خلیج‌فارس، گفت: رسانه‌ها باید در پاسداشت روز ملی خلیج‌فارس و تمدن این منطقه بزرگ که همواره مورد طمع قدرت‌های بین‌المللی بوده است به وحدت رویه برسند.

وی افزود: کشور کوچکی که بر روی نام خلیج‌فارس و جزایر آن ادعا دارد تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند به نوعی هم صدایی بین‌المللی ایجاد کند که اگر کنش رسانه‌ای ما هوشمندانه شود جلوی نقشه‌های آن‌ها گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: چه اشکالی دارد ما نیز برای موضوعات هویتی‌مان کار ویژه تعریف کنیم و رسانه‌هایمان را برای این مهم تقویت کنیم.

نایب رئیس خانه مطبوعات کشور عنوان کرد: متأسفانه عمده کنش‌گری ما بر روی نام خلیج‌فارس منحصر در همین دهه نخست اردیبهشت ماه است در حالی که رقیب ما شبانه روز برای تعدی به خلیج‌فارس تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: ما هر سال ۳۶۵ روز فرصت داریم تا تمدن خلیج‌فارس را به مردم کشورمان و کشورهای دیگر معرفی کنیم؛ ظرفیت رسانه ملی و شبکه‌های استانی در این حوزه باید بالفعل شوند و امروز ما باید حداقل ۳۱ جشن خلیج‌فارس شناسی در ۳۱ مرکز استان می‌داشتیم اما متأسفانه این موضوع منحصر به کارهای نمادین در روز ملی خلیج‌فارس و در بین جمعی محدود شده است.

قاسمی اظهار داشت: پاسداشت خلیج‌فارس باید از جنبه مجازی و رسانه‌ای خارج شده و ملموس شود؛ توجه به تمدن خلیج‌فارس، احیا و حفظ ارزش‌های این تمدن و حفظ اکوسیستم تمدن خلیج‌فارس نیز باید به جد دنبال شود.

وی خاطرنشان‌کرد: لباس بومی مردمان خلیج‌فارس آثاری زنده در میراث فرهنگی این منطقه است اما متأسفانه شاهدیم که برخی کشورهای عربی به مالکیت این لباس فاخر دست درازی کرده و سعی در سرقت فرهنگی آن دارند.

سخنگوی خانه مطبوعات کشور عنوان کرد: دست درازی به آثار هویتی منطقه خلیج‌فارس با رپرتاژ های سنگین در رسانه‌های بین‌المللی منتشر می‌شود تا برای مردم دنیا انگاره‌سازی‌های غلط شود.

قاسمی تاکید کرد: اگر ما در پاسداشت ارزش‌هایمان و داشته‌هایمان کوتاهی کنیم ارزش‌هایمان به یغما خواهد رفت و روزگاری خواهد رسید که باید تماشاچی باشیم که کشوری غریبه با تمدنمان برای خود ارزش افزوده خلق می‌کند.

کد خبر 6091055

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود