Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در زمینه بوم گردی و اکو تورسیم و گردشگری مذهبی کن پتانسیل بالایی دارد که سوق دادن این نقطه به این سمت ابتدا باید خواست خود اهالی و به عنوان یک مطالبه باشد.
به گزارش خبرنگار شهر، سومین جشنواره توت کن امروز با حضور سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و محمود کلهری شهردار منطقه 5 با حضور جمعی از باغداران نمونه و اهالی کن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرشاد کاظمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در جریان این جشنواره گفت: یکی از خصوصیات خوب اهالی کن مهمان نوازی است و ریشه در تاریخ این محله دارد. در متون تاریخی هم کاملا به این موضوع اشاره شده است مثلا زمانی که مغول ها به ری حمله کردند برخی از شیعیان آنجا به سمت شمال ری آمدند که یکی از این مناطق به سبب مهمان نوازی همین کن بود و وجود امامزاده های زیاد در محله کن در این منطقه دال بر این موضوع است که علاقه زیادی به شیعیان داشتند.
او افزود: در زمینه بوم گردی و اکو تورسیم و گردشگری مذهبی کن پتانسیل بالایی دارد که اول باید خواست خود اهالی و به عنوان یک مطالبه باشد که کن به این سمت برود. اگر بتوان طرح های گردشگری را در این منطقه اجرا کرد نه تنها محیط زیست حفظ می شود بلکه می تواند یک برنامه برد برد برای کن باشد. طرح های گردشگری کاملا می تواند این خواسته را جواب دهد و کمک کند که کن به جایگاه بهتری دست پیدا کند.
کاظمی در پایان یادآور شد: بی شک اینگونه جشنواره ها کمک می کند به معرفی کن و اینکه اهالی تهران،دیگر شهر ها و حتی جهانگردان خارجی با این خصوصیات و امتیازات آشنا شوند و در آمدی نیز در پی خواهد داشت.
در این مراسم که با اجرای موسیقی سنتی و محلی همراه بود از باغداران نمونه کن تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند