Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@04:52:57 GMT

رینیر ژسوس یک فصل دیگر در دورتموند خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۴۵۳۷

هافبک جوان لوس بلانکوس یک فصل دیگر در دورتموند خواهد ماند.

رینیر ژسوس، هافبک تهاجمی 19 ساله و برزیلی باشگاه رئال مادرید در تابستان گذشته به صورت قرضی و تا سال 2022 به دورتموند پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، اخیرا شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد قرضی رینیر ژسوس با دورتموند و بازگشت او به رئال مادرید مطرح شده بود اما این شایعات حقیقت ندارند و رینیر یک فصل دیگر نیز در دورتموند خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک تهاجمی جوان خواستار کار با مارکو روزه، سرمربی جدید زنبورها است. در فصل جاری، رینیر ژسوس در 19 مسابقه برای دورتموند به میدان رفت و موفق شد تا یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد رکورد تاریخی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری واکسن ایرانی زدند / عکس ایرانِ جهانی، قسمت سوم | بهترین ها به جام جهانی نرسیدند، حیف از گل های پرویز کبیر لوئیس سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود؛ فهمیدم او شخصیت ندارد! رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رینیر ژسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!