Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از عوامل تولیدکننده برنامه "زندگی پس از زندگی" گفت: نسبت به عالم برزخ اطلاعات مناسبی در اختیار جامعه قرار داده و در این زمینه اقدام به ساخت برنامه‌های مناسبی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر شبکه چهار صداوسیما و تهیه‌کننده برنامه "زندگی پس از زندگی" که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: در این آیه شریفه آمده است که عالم برزخ وجود دارد و عالم واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید مردم را به عالم برزخ آشنا کنیم، "برزخ" عالمی است میان دنیا و آخرت که همه‌چیز در این عالم وجود دارد، خداوند نمونه‌هایی از آخرت را در عالم برزخ قرار داده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: هرکسی از دنیا می‌رود افرادی که با وی در عالم برزخ آشنا هستند به دیدارش می‌آیند و از وی سؤال می‌کنند که فلانی حالش چطور است و در پاسخ می‌گوید فوت کرده است ولی خبر ندارند، می‌گوید در آن موقع فوت شد و در پاسخ می‌گوید فقط هوا، حضرت امام صادق(ع) می‌فرماید که یعنی آن شخص به هلاکت رفته و به‌جایی رفته که دیگران نرفته‌اند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: این موضوع باید موردتوجه باشد دنیا که تمام شود و باید از خدا بخواهیم جز افراد خوبی باشیم که در عالم برزخ  در کنار هم جمع می‌شوند، باید جامعه را به‌گونه‌ای هدایت کنیم که بدانند پس از مرگ عالم دیگری وجود دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: فیلم امام علی(ع) و حضرت یوسف(ع) بسیار زیبا و اثربخش بود و در عمل تفهیم می‌شود، باید با تولید فیلم و سریال‌هایی درباره عالم برزخ جامعه را با آن عالم آشنا کرده و آگاه شوند.

آیت‌الله علوی گرگانی: داد مردم از مشکلات معیشتی بلند شده استآیت‌الله علوی گرگانی: شرایط زندگی مردم بی‌نهایت سخت شده استآیت‌الله علوی گرگانی:"تقوا و اعتقادات" دانشجویان در کنار تدریس موردتوجه قرار بگیرد

وی با تقدیر از عوامل تولیدکننده برنامه "زندگی پس از زندگی" خاطرنشان کرد: اقدام شما در تولید این برنامه که درباره واقعیت‌های عالم برزخ است شایسته تقدیر و بسیار خوب است، تلاش کنیم اعتقادات ما قوی باشد و نسبت به عالم برزخ اطلاعات مناسبی در اختیار جامعه قرار داده و در این زمینه اقدام به ساخت برنامه‌های مناسبی شود.

انتهای پیام/452/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی زندگی پس از زندگی عالم برزخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مورایس که دستیار اول مورینیو در پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینترمیلان بوده، ۵۸ سال داشته و از مربیان نامدار کشور پرتغال می باشد.بسیاری بر این باورند مسلمان شدن مورایس به جهت ازدواج او در ایران بوده و در این میان خبرها حاکی از آن است مورایس دلباخته دختری گرگانی شده که در صنعت سینما فعال است.بماند آنکه هواداران سپاهان در هفته های اخیر، علت اصلی نتیجه نگرفتن این تیم را دلباختگی مورایس به این هنرپیشه زیبارو و به تبع آن عدم تمرکز بر روی تیم میدانستند.این هنرپیشه گرگانی که اکنون در تهران ساکن است، علاوه بر سابقه بازی در تئاترهای مختلف کارگردانان استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، و ایفای نمایش در تئاترهای متعدد در فیلم قهرمان اصغر فرهادی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • چرا اوضاع مالی اهل علم خوب نیست؟