Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۶۰ هزار فضای ورزشی در استان افتتاح شده، گفت: این در حالی است که کل سرانه فضای ورزشی ساخته شده در استان از ابتدای تاسیس از سوی سازمان تربیت بدنی و وزارت، حدود یک میلیون متر مربع بوده که در مقایسه با این رقم طی ۲ سال اخیر، رشد بسیار چشمگیر و خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گردهمایی روسای ادارت ورزش و جوانان شهرستان های استان کرمان به بیان گزارشی در خصوص وضعیت ورزش و جوانان استان کرمان پرداخت و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در حوزه های گوناگون حائز رتبه هایی شده است، به ویژه در بحث همگانی رتبه سوم و در روابط عمومی رتبه برتر کشور را کسب کرده ایم که این قابل تحسین است.

او با اشاره اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۶۰ هزار فضای ورزشی در استان افتتاح شده، افزود: این در حالی است که کل سرانه فضای ورزشی ساخته شده در استان از ابتدای تاسیس از سوی سازمان تربیت بدنی و وزارت، حدود یک میلیون متر مربع بوده که در مقایسه با این رقم طی ۲ سال اخیر، رشد بسیار چشمگیر و خوبی بوده است.

پاریزی بیان داشت: از استان کرمان بیش از ۸۰ تیم ورزشی در لیگ های کشوری داریم که بیش از ۴۵ رشته ورزشی در سطح لیگ های برتر قرار گرفته که این رقم نسبت به سایر استان ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲۰ خانه ورزش روستایی در سراسر استان تجهیز شده، تصریح کرد: طی ۲ ماه آینده نیز، ۷۰ خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز می شود که جمعاً این میزان را به حدود ۳۰۰ خانه ورزش روستایی می رساند که آمار قابل قبولی است.

پاریزی با بیان اینکه قریب به هزار و ۴۰۰ باشگاه در استان داریم، گفت: تاکنون ۵۷۰ پرونده در قالب ۶۴۴ نفر با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به باشگاه داران متضرر از شیوع بیماری کرونا پرداخت شده که در این زمینه، استان کرمان جزو ۵ استان برتر پرداخت تسهیلات بوده است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان کرمان افزود: با توجه به نزدیک شدن به مسابقات المپیک وپارالمپیک 2021 توکیو، ۴ سهمیه برای استان کرمان فیکس شده که برای رشته های تیراندازی با کمان، پرتاب با نیزه، دومیدانی و وزنه برداری تعلق گرفته و امیدواریم این چهار سهمیه، چهار سکوی برتر برای کشور و استانمان باشد.

پاریزی تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت های استثنائی و خوبی در حوزه ورزش دارد که امیدواریم با هدفمند شدن بودجه باشگاه‌های صنعتی و با ظرفیت های بومی سراسر استان، شرایط خوبی برای ورزش رقم بزنیم.

او در بخش دیگری از سخنانش به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تأکید کرد: باید از سالن های چند منظوره، یکی را برای تقویت رشته های انفرادی اختصاص دهید تا باعث افزایش ظرفیت در کشف و پرورش استعداد ها شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ورزش و جوانان استان کرمان خانه ورزش روستایی فضای ورزشی کل ورزش طی ۲ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ طرح شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسیده است.

بیرامی اضافه کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از حدود ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه‌شده در آذربایجان‌غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: ۷ پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت‌زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل دو فضای روباز و ۵ فضای سرپوشیده به مساحت بیش از ۷ هزار مترمربع نیز در دست اجرا است.

به گفته بیرامی، همچنین در سفر رئیس‌جمهور هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم