Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: یکی از پیچیده‌ترین آسیب‌های اجتماعی بحث اعتیاد است که می‌بایست با یک نگاه همه جانبه نسبت به تقویت عوامل پیشگیرانه و توانمندسازی افرادی که دچار این معضل شده اند، اقدام کنیم.

وی افزود: اقدامات خوبی در استان تهران انجام شده است و قدردان زحمات و تلاش نیروی انتظامی و اعضای شورای هماهنگی استان هستیم؛ همچنین عملکرد ستاد کشوری مبارزه با مواد مخدر که با برنامه ریزی، مطالبه گری و پیگیری‌های خود شرایط اقدام و عمل را برای استان‌ها نسبت به گذشته روان تر و فراهم کرده است قابل تقدیر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با اشاره به مصوبات پیشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: بر اساس این مصوبات انتظار می‌رود مراکز فنی و حرفه ای نسبت به آموزش و مهارت آموزی معتادینی که در این مراکز نگهداری می‌شوند، با جدیت اقدام کنند.

محسنی بندپی در مورد شکل گیری کمیته توسعه و مشارکت ذیل شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: حوزه اجتماعی استانداری مکلف به برگزاری این کمیته تا پایان خرداد ماه است، همچنین در راستای ساماندهی مراکز نگهداری، پروژه‌های عمرانی به خصوص عملیات آبرسانی به مرکزی نگهداری سروش و واگذاری زمین کهریزک باید تسریع شود.

وی سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها را دو ارگان مهم در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: مهم‌ترین رسالت شهرداری‌ها اقدام فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تست‌هایی که از مراکز قرنطینه گرفته می‌شود می‌بایست ظرف ۴۸ ساعت تعیین تکلیف شود و همچنین شرایط نگهداری معتادین خانم با ایجاد استانداردهای فیزیکی در مراکز نگهداری و حمایت‌های اجتماعی و روحی و روانی همراه باشد.

محسنی بندپی همچنین تاکید کرد: یکی از مصوبات این جلسه پذیرش و غربالگری افراد بالای ۶۵ سال است که می‌بایست ابتدا توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی سم زدایی و سپس در مراکز نگهداری مجزا از جوانان نگهداری شوند.

کد خبر 5220561

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی اعتیاد انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما آمار کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا زلزله عکس استانها مبارزه با مواد مخدر مراکز نگهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند