Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نخست وزیر انگلیس در پیامی بابت اظهارات گذشته خود درباره دین اسلام که اهانت آمیز تلقی شده است، عذرخواهی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن، جانسون در گزارشی مهم در حزب محافظه کار انگلیس بابت اظهارات گذشته خود درباره اسلام که باعث رنجش شده است، عذرخواهی کرد. بوریس جانسون در این گزارش اعلام کرد: «من می‌دانم که از مواردی که گفتم برداشت اهانت شده است؛ می‌دانم که مردم انتظار دارند شخصی در جایگاه من شرایط را درست کند,، اما در خبرنگاری باید آزادانه از زبان استفاده کنید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «بدون شک، من بابت هر چیزی که اهانت آمیز تلقی شده است، متاسفم».
بوریس جانسون همچنین در این گزارش گفت: «آیا من امروز می‌توانم از بعضی اظهارات توهین آمیز نوشته‌های گذشته خود استفاده کنم؟ اکنون که نخست وزیر هستم، چنین کاری نمی‌کنم».
این گزارش می‌افزاید: «با توجه به میزان شکایت‌ها و یافته‌های مربوط به رفتار نادرست خود حزب {محافظه کار انگلیس} که به اظهارات و رفتار‌های ضد مسلمانان مرتبط می‌شود، احساسات ضد مسلمانان همچنان یکی از مشکلات در درون حزب است».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جانسون گذشته خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز از رضا جباری و سپهر حیدری به علت اظهاراتش علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه شکایت کرد و به همین دلیل جباری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. 

جباری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که هواداران بدانند باشگاه پرسپولیس از من شکایت نکرده بلکه رضا درویش شکایت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز