Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فوتبال جهت شرکت در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز (سه‌شنبه) در محل اردوی این تیم در هتل المپیک حضور یافتند.

مهدی قایدی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال ضمن مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی اظهار داشت: امیدواریم از بازی‌های پیش رو در بحرین دست پر برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مردم می‌خواهیم دعای‌مان کنند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و آنتورپ بلژیک هم گفت: همین که مصدوم نبوده و در اختیار تیم ملی هستیم، خوب است. از مردم می‌خواهیم با دعاهای‌ خود انرژی بدهند، انرژی قوی که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مطمئنم می‌توانیم مردم را خیلی خوشحال کنیم.

احسان حاج‌صفی، بازیکن تیم سپاهان و کاپیتان تیم ملی ایران نیز ضمن درخواست برای حمایت از تیم ملی تصریح کرد: حیف است که تیم ملی نتیجه نگیرد، چرا که بازیکنان خوب و جوانی داریم. اگر حمایت کنند، تیم ملی می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حاج صفی علیرضا بیرانوند مهدی قایدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: هدف مان حفظ آرامش و تمرکز تیم است و نمی خواهیم به اتفاقات گذشته برگردیم.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج