Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از اختصاص یک درصد تولید ماهانه این گروه خودروسازی به خودروهای سفارشی برای مشتریانی که مایل به دریافت خودروی آپشنال هستند، در خط تولید و قبل از تحویل به مشتریان خبر داد.

به گزارش ایمنا، فرشاد مقیمی، امروز (سه‌شنبه) با بیان اینکه آمار حوادث خودرویی در سال ۱۳۹۹ و بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد که ۸۸ درصد از ۵۰۰ حادثه بررسی شده در سال گذشته، در اثر مراجعه مشتریان به مراکز غیرمجاز یا نصب آپشن‌های غیراستاندارد بوده است، اظهار کرد: ایران‌خودرو با ایجاد و توسعه مراکز مجاز که ارائه دهنده خدمات استاندارد و منطبق با مهندسی خودرو هستند، درصدد عرضه امکانات در دسترس و مناسب به مشتریان هستند تا از مراجعه آنان به مراکز غیرمجاز ممانعت به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد تغییر در سیستم‌های مختلف خودرو را سبب از بین رفتن گارانتی خودرو دانست و تصریح کرد: خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو ارائه می‌کند، منطبق بر حوزه‌های فنی و مهندسی خودرو است که هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نمی‌کند. بهره‌مندی از خدمات آپکو عاملی برای کاهش تنش میان مشتریان و شبکه خدمات پس از فروش است و این مجموعه نیازهای مشتریان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد؛ بنابراین دایره خدمات خود را روز به روز گسترده‌تر می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مناسبی در شبکه نمایندگی‌های ایران خودرو در سطح کشور برای ارائه خدمات آپشنال وجود دارد که در این بخش نیز به دنبال توسعه و افزایش خدمات در نمایندگی‌ها هستیم. فعالیت برای سفارشی‌سازی محصولات تجاری و سنگین از جمله برنامه‌های آپکو است که قرار است در این بخش خدمات ویژه‌ای به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارائه شود.

فروش ماهانه ۳ میلیارد تومان قطعه آپشنال خودرو از ابتدای امسال

در ادامه این مراسم، حسن جلینی، مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) - ضمن اشاره به پیشرفت‌های این شرکت در فروش قطعات آپشنال، گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون موفق به فروش ماهانه سه میلیارد تومان قطعات آپشن شده‌ایم؛ در صورت حمایت و سرمایه‌گذاری نیز می‌توانیم این رقم را تا ۳۰ میلیارد تومان در ماه هم افزایش دهیم.

وی افزود: تلاش شده تا پروژه سفارشی‌سازی را از خط تولید آغاز کنیم و تاکنون نیز حدود ۴۰ دستگاه خودرو را نانو سرامیک کرده‌ایم. ایجاد مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ از جمله پروژه‌های این شرکت است که از امروز به خدمات شرکت آپکو اضافه می‌شود. علاوه بر این پروژه دیگر این شرکت که در همکاری با یک شرکت دانش‌بنیان صورت می‌گیرد، پروژه "کلاچ هوشمند ایمورتال" است که در این پروژه ریموت بر روی سر دنده نصب می‌شود و دارای امکاناتی نظیر اپلیکیشن تلفن همراه، قفل کودک، ضد سرقت بودن، ریموت درب پارکینگ و تمامی استانداردهای مربوطه است. این کلاچ هوشمند دارای پنجاه ماه خدمات گارانتی است.

این مدیر صنعتی با بیان اینکه نوسازی خودروهای کارکرده از دیگر پروژه‌هایی است، گفت: در این پروژه خودروهای قدیمی و فرسوده، در عرض چند ساعت نوسازی می‌شوند.

سفارشی‌سازی خودرو؛ احترام به حقوق مصرف‌کننده

محسن صالحی‌نیا، رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ای درو) نیز در این مراسم، اهتمام به رضایتمندی مشتریان را در صدر اهداف این صنعت و سفارشی‌سازی خودروها را نمونه‌ای مناسب از حرکت جدی در این مسیر توصیف کرد و گفت: از اقدامات مناسب احترام به حقوق و سلیقه مصرف‌کنندگان، فرآیندهای مطمئن و ایمن سفارش‌سازی خودرو است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که حفظ ایمنی، استانداردهای فنی و اصولی، کیفیت و همچنین خارج نشدن خودرو از خدمات پس از فروش و گارانتی، از جمله دغدغه‌های اصلی و مهم در توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی است، فرآیندهای سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی خودرو بر اساس سلیقه مشتری به صورت استاندارد در شرکت آپکو تابعه گروه ایران‌خودرو در سطح مطلوب و مطمئنی انجام می‌شود.

رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ضمن اشاره به اینکه صنعت خودروسازی در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است، تصریح کرد: طی دو ماه ابتدایی سال جاری، ۱۴۰ هزار خودرو تولید شده است که حدود ۷۲ هزار دستگاه متعلق به ایران‌خودرو است. در گذشته وابستگی بسیاری به خارج از کشور وجود داشت اما امروز وابستگی‌ها کاهش یافته و داخلی‌سازی با رعایت کیفیت مطلوب و قابل رقابت، سبب خرسندی شده است.

صالحی‌نیا اظهار کرد: حرکت‌هایی نظیر به‌سازی محصولات، برندسازی، توسعه قوای محرکه، کاهش مصرف سوخت، تولید گیربکس داخلی و بهینه‌سازی خدمات و محصولات که با اتکا بر توانایی‌ها و تجربه داخلی و بدون کمک و حمایت خارجی صورت پذیرفته، قابل توجه است. ای درو به عنوان مرکز تنطیم‌گر و سیاست‌گذار صنعت خودرو کشور، از ایده‌های توسعه‌ای این صنعت پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 496183

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایران خودرو قیمت محصولات ایران خودرو محصولات ایران خودرو طرح جدید ایران خودرو خودروهای سفارشی خودروهای سفارشی ایران خودرو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خودروهای سفارشی سفارشی سازی ایران خودرو سازی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست‌هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم‌اندیشی پرداختند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در دیدار با محمدحسن محمد‌زاده، مدیرعامل شرکت ایران‌خودرودیزل و همچنین دیدار با علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو، ضمن تشریح توانمندی‌های این بانک در زمینه تجربه موفق همکاری و شیوه‌های تخصصی تأمین مالی صنعت خودرو کشور، برای توسعه همکاری و تحقق اهداف منویات مقام معظم رهبری در «جهش تولید با مشارکت مردم» و همچنین کمک به تعمیق داخلی‌سازی و افزایش تولید محصولات این شرکت‌ها اعلام آمادگی کرد.

او توسعه همکاری، تسریع و تسهیل ارائه خدمات مالی نقدی و غیرنقدی و تجربیات ویژه و الگوی موفق بانک برای حل مشکلات تأمین مالی زنجیره تأمین سایر خودروسازان و قطعه‌سازان کشور در بانک صادرات ایران را تشریح و تبیین و کمک به تولید با استفاده از ظرفیت‌های شعب داخلی و خارجی بانک را مورد تاکید قرار داد.

سیفی گفت: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانک‌های اصلی کشور، از سال‌های گذشته در کنار خودروسازان کشور بوده و اکثر خودروسازان کشور با بانک صادرات ایران تعامل مناسبی داشته و دارند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه بدنه کارشناسی و ارکان بانک، تجربه و شناخت دقیقی از شرایط فعالیت خودروسازان کشور دارند، افزود: در بخش‌های اعتباری و طرح و برنامه بانک، برای طراحی محصولات ویژه، تجربه‌های موفقی وجود دارد و این شناخت موجب می‌شود که سرعت و کیفیت ارائه خدمات مالی و بانکی به این صنعت روز به روز بهتر شود و امروز با افتخار، همکاری مطلوبی با خودروسازان و قطعه‌سازان کشور داریم.

محمدحسن محمد‌زاده، مدیرعامل ایران‌خودرودیزل در این دیدار با استقبال از توسعه همکاری با بانک صادرات ایران، با ارائه اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال جاری به تعدد شرکت‌های زیرمجموعه این شرکت اشاره کرد و گفت: استفاده از این شرکت‌ها عمق داخلی‌سازی شرکت ایران‌خودرو دیزل را افزایش داده و از این رو میزان ارزبری شرکت نسبت به سایر خودروسازان کمتر است.

او ویژگی دیگر این شرکت را تنوع محصولات آن برشمرد و افزود: تنوع محصولات ایران خودرو دیزل از جمله ون، انواع اتوبوس، انواع کشنده، کمپرسی و باری و از جمله بزرگترین سالن تولید اتوبوس خاورمیانه در این شرکت وجود دارد.

محمد‌زاده از تولید و فروش اتوبوس برقی داخلی شهری به شهرداری برخی کلان‌شهرهای کشور و همچنین فروش 1000 دستگاه اتوبوس دیزلی به شهرداری‌های کشور خبر داد و بر تداوم تولید و رفع نیازهای مختلف کشور به این محصولات، تاکید کرد.

علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز در نشستی که با اتفاق مدیران ارشد این شرکت با مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات ایران، برگزار شد، از همکاری بانک صادرات ایران طی سال‌های اخیر قدردانی کرد و گفت: باید با تلاش و  توسعه همکاری به دنبال حل مشکلات این صنعت و مردم باشیم.

 او افزود: بانک صادرات ایران سهم بسزائی در توفیقات مجموعه‌های بزرگ صنعتی دارد و امروز این سهم بیش از سایرین است.

مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان برخی دغدغه‌ها و مشکلات بخش تولید، افزود: بانک‌ها به ویژه بانک صادرات ایران با وجود محدودیت‌های فراوان، کمک‌های بزرگی و بسیار ارزشمندی به صنعت خودرو کرده‌اند به طوری که اگر این کمک‌ها نباشد، امکان کسب موفقیت‌های بیشتر در این صنعت وجود ندارد.

محسن سیفی در جریان این دیدارها به اتفاق معاونان شعب، اعتبارات، طرح و برنامه و همچنین مدیران ارشد بانک در حوزه‌های ارز و بانکداری شرکتی، راهکارها و محصولات نوین بانک برای تأمین مالی زنجیره تأمین در صنعت خودرو را ارائه و برای کمک به این صنعت اعلام آمادگی کرد. 

دیگر خبرها

  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024