Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه طی سخنانی از نهایی شدن کار طراحی و ساخت سامانه دفاع موشکی اس - ۵۰۰ در این کشور خبر داده و گفت که این سامانه در حال پشت سر گذاشتن آزمایش‌های نهایی خود است.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در گفتگو با شبکه خبری «روسیه ۲۴» از اتمام تقریبی کار ساخت سامانه دفاع موشکی اس -۵۰۰ ساخت این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پوتین گفت: در نیروی هوایی، حدود ۷۰ درصد از هنگ‌های موشکی ضد هوایی به سیستم‌های مدرن اس - ۴۰۰ مجهز شده‌اند، و قدم بعدی تحویل سامانه دفاعی اس – ۵۰۰ به نیرو‌های نظامی است که مراحل آزمایش آن‌ها با موفقیت در حال پشت سر گذاشته شدن است.

لازم به ذکر است سامانه دفاع موشکی اس – ۵۰۰، از نسل موشک‌های زمین به هوا با برد مؤثر ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلومتر است که از آن برای دفاع در برابر موشک‌های بالستیک قاره‌پیما و همچنین موشک‌های کروز و جنگنده‌های مافوق صوت استفاده می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پوتین اس ۵۰۰ سامانه دفاع موشکی اس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • نقاط فلج‌کننده گنبد آهنین برای موشکباران بعدی روشن شد
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه