Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی در استان تهران اظهار داشت: هم اکنون در محور تهران- جاجرود قبل از سید آباد، داخل شهر بومهن و رودهن وضعیت ترافیک پرحجم است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از برخورد ۳ دستگاه خودرو سواری پژ و۲۰۶، پژو ۴۰۵و پ راید خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۶:۴۵ عصر امروز ۴ خرداد ماه در آزادراه تهران-قم (محدوده فرودگاه) رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در این حادثه ۴ نفر زخمی شده که علت در دست بررسی می‌باشد و پاکسازی صحنه حادثه توسط عوامل راهداری انجام شد.

مصدقی با اشاره به بارش باران در ساعت ۱۵:۳۰ در آزاد راه تهران - قم، آزاد راه تهران - ساوه، محور هراز، پردیس، دماوند، محور امام رضا خب رداد و افزود: در حال حاضر در این محورها بارش نداریم و شاهد بارش خفیف در آزاد راه تهران - شمال و آغاز بارش در آزاد راه تهران - کرج هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی برای امروز ۴ خردادماه عنوان داشت: برای امروز تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب و زمان پایان نیز فردا چهارشنبه ۵ خردادماه به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی شده است.

کد خبر 5220617

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران سانحه تصادف انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما آمار کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا عکس استانها زلزله آزاد راه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۲:۴۹ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ایواوغلی_خوی، برخورد پراید و دنا گزارش شد.    وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند   مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصد‌مین به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند