Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حملات ۱۲ روزه صهیونیست‌ ها به غزه به ۲۵۴ نفر رسیده است. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در حملات مذکور همچنین حدود ۲ هزار نفر به شدت مجروح شدند.

نبرد گروه‌ های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «نبرد شمشیر قدس» سرانجام بامداد جمعه پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که پیش بینی می‌شد، رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.

صهیونیست‌ها در حالی میدان نبرد با مقاومت فلسطین را ترک کردند که در نهایت مجبور شدند نسبت به توقف تجاوزات خود در منطقه «شیخ جراح» به گروه‌های مقاومت تضمین‌هایی بدهند.

در همین ارتباط، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: «جنبش حماس از طریق واسطه‌ها ضمانت‌هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است».

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تصریح کرد: «در جریان نبرد شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند. مقاومت فلسطین با هدف دفاع از قدس و مسجدالاقصی وارد نبرد مذکور شد».

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: غزه رژیم صهیونیستی فلسطین شمشیر قدس شیخ جراح رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت