Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسین خوش‌اقبال» عصر سه‌شنبه در کارگروه فرهنگی اجتماعی استان در سرسرای تدبیر استانداری افزود: مشکلات باید در جلسات تخصصی بررسی شوند اما نباید برای مشکلات بلندگو در دست گرفت چرا که آن وقت استقبال از استان کم می شود.

وی ادامه داد: با برجسته کردن نقاط منفی استان، سرمایه گذار، گردشگر و پزشک متخصص به این استان نمی آید و باید در نظر داشت که سیاه نمایی و بیان نقاط ضعف بر تمام بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اثر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال تاکید کرد: همه کسانی که به کرمانشاه علاقمند هستند باید باوجود مشکلات حیثیت استان را مدنظر داشته باشند و با تلاش و کوشش سعی کنند تا محرومیت ها برطرف شوند.

وی گفت: این خود ما هستیم که باید با تعصب و غیرت جایگاهمان را در کشور ارتقا بدهیم و اگر هم قصوری هست همه باید سهم خودشان را از آن مشخص کنند.

خوش اقبال بیان داشت: آبروی کرمانشاه در کشور به خاطر بزرگان ماست و امروز وظیفه داریم تا از آن پاسداری کنیم.

او افزود: اگر از کرمانشاه و کرمانشاهیان نام نیکی در کشور وجود دارد و مردم این دیار را به پهلوانی می شناسند به خاطر تلاش بزرگان این استان از گذشته در عرصه های مختلف است و آخرین آنها نیز دفاع از کشور در طول هشت سال دفاع مقدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بیان داشت: ما زمانی می توانیم دین خودمان را به استان بپردازیم که همه در کنار هم دغدغه اشتغال و بی کاری و رفع کمبودها را داشته باشیم.

خوش اقبال تصریح کرد: همه دستگاه ها حتی نیروهای مسلح نیز باید برای توسعه استان نقش آفرینی کنند، اگر مردم متوجه صداقت ما باشند حتی با گرسنگی هم از نظام دفاع می کنند .

این مقام مسوول با اشاره به آمار بالای برخی شاخص های آسیب های اجتماعی تاکید کرد: کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند هم افزایی همه ارگان هاست و با اقدامات جزیره ای نتیجه ای حاصل نمی شود.

وی گفت: آسیب های اجتماعی جامعه را با خسارات فراوان مواجه می کند، اما باید پرسید آیا فقط باید دولت پاسخگوی عملکرد مدیریتی باشد؟

خوش اقبال نکته دیگر  را بیان خدمات نظام و دولت دانست و گفت: نباید برای گفتن آنها لکنت زبان داشته باشیم، چرا که کارهای خوبی در کرمانشاه انجام شده هرچند نقاط ضعفی هم داریم.

وی افزود: به خاطر مطرح کردن یک جریان خاص نباید خدمات نظام زیر سوال برود چرا که در آن صورت اعتماد مردم به نظام آسیب می بیند.

خوش اقبال تصریح کرد: الان در شدیدترین تحریم ها هستیم و مشکل کرونا هم اضافه شده است، هدف دشمن هم  این بود که دولت حتی در پرداخت حقوق پرسنل دچار مشکل شود اما با وجود همه مشکلات شاهد افتتاح هفتگی پروژه ها بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پایان گفت: نکته آخر اینکه دشمنان ما می خواهند مردم را از شرکت در انتخابات نا امید کنند اما مردم بدانند رییس جمهوری با رأی بالا انتخاب شود، می تواند در عرصه های مختلف داخلی و خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه دفاع مقدس توسعه اقتصادی دولت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه آسیب های اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه دفاع مقدس توسعه اقتصادی دولت کرمانشاه اخبار کنکور آسیب های اجتماعی خوش اقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد