Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصدم این است که در همین برهه حساس و باتوجه به نیاز کادرفنی تیم ملی، وارد اردو شوم. بعد از اتمام بازی‌ها نیز، دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به حضور موقت خود در تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: دو، سه روز قبل از سوی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد شد تا به تیم ملی کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه، مذاکرات و مشاوره‌های زیادی داشتم و در نهایت با سنجیدن تمام جوانب و با هماهنگی مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم، تصمیم گرفتم تا اواخر خردادماه و به صورت موقت، تیم ملی را همراهی کنم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: در این سال‌ها برای موفقیت پرسپولیس جنگیدم و از این به بعد هم در کنار پرسپولیس خواهم بود، اما وقتی پای تیم ملی به میان بیاید، همه ما موظف به کمک و همراهی هستیم. تیم ملی متعلق به همه ایرانی‌هاست و موفقیت آن به نام همه مردم کشورمان نوشته می‌شود. پس باید با هر شکل و عنوانی، به این تیم کمک کرد. قصدم این است که در همین برهه حساس و باتوجه به نیاز کادرفنی تیم ملی، وارد اردو شوم. بعد از اتمام بازی‌ها نیز، دوباره به پرسپولیس برمی‌گردم و در خدمت تیم خواهم بود.

باقری در خصوص نقشی که در تیم ملی برعهده دارد، تصریح کرد: برای خدمت به تیم ملی به دنبال پست نبودم، اما قرار است به عنوان دستیار دراگان اسکوچیچ و مربی تیم ملی فعالیت کنم. البته اگر قرار به مسئولیت‌های بیشتری هم باشد، می‌پذیرم. از مردم ایران می‌خواهم برای کسب سهمیه جام جهانی از تیم ملی حمایت کنند. امیدوارم بتوانیم با مجوز حضور در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال در جهان، به کشورمان بازگردیم و یک جشن ملی دیگر را پشت سر بگذاریم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی در نهایت گفت: با تعداد زیادی از بازیکنان فعلی تیم ملی در گذشته کار کرده‌ام و از یکدیگر شناخت کاملی داریم. این موضوع می‌تواند به سودمان باشد. تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا تجربیاتم را در اختیار بازیکنان قرار بدهم و در کنار هم بتوانیم یک اتفاق شیرین را رقم بزنیم. می‌دانم که کار بسیار دشواری در پیش داریم، اما تیم ملی همیشه در سخت‌ترین شرایط ممکن، کارهای بزرگی انجام داده و باید بتوانیم با تلاش، تمرکز، ایجاد فضای آرام و بدون تنش، حمایت همه‌جانبه و بهره بردن از استعداد فوتبالیست‌های ایرانی، یک افتخار تاریخی دیگر را برای فوتبال این مملکت رقم بزنیم.

برانکو: ثابت شد رفتن من از پرسپولیس اشتباه نبود/ استقلال برای موفقیت باید ثبات داشته باشد

انتهای پیام/

 

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس کریم باقری تیم ملی پرسپولیس کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز

یحیی گل محمدی - حمید مطهری این بار قرار است در تراکتور شکل بگیرد.

طرفداری | حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت در تراکتور فعالیت خود را شروع کرد.

باشگاه تراکتور درنظر دارد هرچه سریعتر مجوز یحیی گل محمدی برای فعالیت فوتبالی را بگیرد چرا که سرمربی سابق پرسپولیس، گزینه اصلی هدایت تیم تراکتور محسوب می شود.

با این حال تا برطرف شدن موانع، باشگاه تراکتور «حمید مطهری» را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرده چرا که حمید مطهری یکی از دستیاران قطعی یحیی گل محمدی در تیم تراکتور خواهد بود.

بنابراین تا زمانی که مشکل یحیی گل محمدی رفع شود، حمید مطهری سرمربی سرخ پوشان تبریزی است تا این تیم بدون سرمربی نماند. گفته می شود یحیی گل محمدی به زودی راهی تبریز می شود تا به محض حل شدن مشکلش، تمرینات تراکتور را خودش زیر نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است