Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی که به میزبانی منامه بحرین برگزار می شود، اعلام شد. با وجود اینکه بازیکنان اصلی در این لیست حاضر هستند اما هم چنان جای خالی برخی از بازیکنان وجود دارد. بازیکنی چون رامین رضاییان بازهم به تیم ملی دعوت نشد و این یک معضل برای دفاع راستی تیم ملی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران خبرآنلاین درباره لیست اسکوچیچ نظراتی داشتند که در ادامه برخی از آن ها را می خوانید:

- بنظرم نفرات خوبی دعوت شدند لیکن من از بازی حاج صفی و انصاریفر زیاد خوشم نمی آید بنظرم در حد بقیه نیستند شاید فرشید اسماعیلی و یا کاوه رضایی برای پست فوروارد بهتر بودند و یا سروش رفیعی و امید ابراهیمی برای هافبک دفاعی بهرحال امیدوارم تیم موفق باشد و با سربلندی به کشور بازگردند

-دفاع راست نداره حداقل بین محرمی وریا غفوری رامین رضاییان و سیامک نعمتی یکی رو باید دعوت میکرد ، الان زمانی برا تست کردن نیست که اقای مربی جعفر سلمانی رو دعوت کرده که نه تجربه کافی رو داره و نه از بقیه برتری داره....

- در مجموع بازیکنان بسیار خوبی داریم که هر مربی آرزوی داشتن آنها را در تیم خود می کند. لیست را هر طوری هم اعلام می کردند چند نفری بیرون می ماندند. فقط نگرانی من خونسردی بیش از حد مربی تیم ملی است. اصلا صدایش در نمی آید و اصلا برای چند بازی سنگین تلاش هم نکرده. با چند روز تمرین آیا تیم برای این بازی های سخت (نه به خاطر حریفان بلکه به خاطر نتایج بد مربی قبلی) آماده می شود؟ اصلا حس و حال زمان کی روش وجود ندارد و چراغ ها بیش از حد خاموش و تیم ملی بسیار سوت و کور است.

- خب انتظاری از این سرمربی نبود تا تغییر خاصی در ترکیب بدهد . لیست کاملا لیست اقای کیروش است . کسانی توی لیست هستند که اصلا شرایط شرکت در تیم باشگاهی رو هم ندارند .

-سلام. دلیل دعوت نشدن رامین رضائیان چی بوده؟ تیمی که باید تمام مسابقات را برنده بشه تا صعود کنه به مرحله بعد، چرا باید دفاع راستی که رونده و هجومی هست رو دعوت نکنه و بجاش مدافعانی دعوت کنه که بیشتر در بخش دفاعی بهترند؟ آقای اسکوچیچ خیلی بادانش و محترم هستند چون تقریبا در تیم هایی که بودند هم نوع بازی و هم نتایج شان قابل قبول بوده، ولی به نظرم واقعا حق رامین رضائیان دعوت به اردو بود.

نظرات کامل مخاطبان را اینجا بخوانید.

253 251

کد خبر 1518791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ انتخابی جام جهانی 2022 تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود