Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانک دی بوئر معتقد است رهبران زیادی در تیم ملی هلند حاضر هستند.

فرانک دی بوئر از پیش بینی اش برای مرحله گروهی و غیبت ویرجیل فن دایک در ترکیب تیم ملی هلند صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، اگر به خاطر پاندمی کرونا نبود، احتمالا هلند سال گذشته با کاپیتانی ویرجیل فن دایک در یورو 2020 حاضر می شد اما این مسابقات به تعویق افتاد و ویرجیل فن دایک حالا به دلیل ریکاوری اش از یک مصدومیت سنگین، نمی تواند لاله های نارنجی را در جام ملت های اروپا همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند در مصاحبه ای که داشته از پیش بینی خود برای مرحله گروهی و نبود ویرجیل فن دایک صحبت کرده است:

پیش بینی ها پیش بینی من از مرحله گروهی؟ با نتایج 3-1 اوکراین، 2-1 اتریش و 3-0 مقدونیه شمالی را شکست می دهیم. اما خب اگر صدرنشین گروه شویم، احتمالا باید با پرتغال، آلمان یا فرانسه بازی کنیم، پس شاید بهتر باشد دوم شویم، خودمان را برای تمام سناریوهای ممکن آماده کرده ایم.  غیبت فن دایک  نبود فن دایک؟ ما از حضور او در جمع تیم بی بهره خواهیم بود، همچنین نمی توانیم از بودنش در زمین و نقشی که به عنوان کاپیتان بر عهده دارد هم استفاده کنیم. اما جینی واینالدوم همیشه در تیم ما حاضر و آماده است.  بازیکنان باتجربه ما برای جبران این کمبود مشارکت خواهند داشت، برای مثال ما علاوه بر جینی و ممفیس (دیپای)، ماتیاس ده لیخت، دالی بلیند و مارتن ده رون را هم داریم؛ بدون ویرجیل نیز رهبران زیادی در این تیم حضور دارند. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد رکورد تاریخی مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری واکسن ایرانی زدند / عکس ایرانِ جهانی، قسمت سوم | بهترین ها به جام جهانی نرسیدند، حیف از گل های پرویز کبیر لوئیس سوارز: کومان مربی نبود و تنها یک زیردست بود؛ فهمیدم او شخصیت ندارد! رسمی؛ هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک فرانک دی بوئر مرحله گروهی پیش بینی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده