Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:15:34 GMT

پشیمانی ستاره هلندی؛ در انتظار پیشنهاد بارسلونا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۲۰۶

پشیمانی ستاره هلندی؛ در انتظار پیشنهاد بارسلونا

ماتیس دی لیخت از رد پیشنهاد بارسلونا پشیمان شده و امیدوار به انتقال به این تیم در فصل تابستان امسال است.

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی لیخت، مدافع مرکزی و جوان یکی از مهم ترین بازیکنان پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2019 بود. این مدافع هلندی که در آن زمان برای آژاکس بازی می کرد، مورد توجه تیم های بزرگی در سراسر اروپا قرار داشت، اما در نهایت برای یوونتوس به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بارسلونا نیز به شدت برای خرید ماتیس دی لیخت توافق کرد و در ابتدا به نظر می رسید این مدافع جوان راهی نوکمپ می شود، اما او در آخرین لحظه تغییر عقیده داده و لباس یوونتوس را به تن کرد.

 

 

اما Esport3 مدعی شد ماتیس دی لیخت از این تصمیم و انتقال به تورین راضی نبوده و علاقمند به حضور در بارسلونا برای فصل بعد است. مدیران بارسا نیز تلاش برای جذب این ستاره جوان را رد نمی کنند و در صورت فراهم شدن شرایط، برای جذب دی لیخت در تابستان امسال وارد عمل خواهند شد.

 

به نظر می رسد مناسب ترین مسیر برای انجام این انتقال تبادل بازیکن است. مدیران بارسا و یووه رابطه خوبی دارند و در گذشته نیز اتفاقات مشابهی رخ داده است. در تابستان گذشته آرتور ملو از بارسلونا و میرالیم پیانیچ از یوونتوس معاوضه شدند و ممکن است این تابستان نیز این اتفاق تکرار شود. اخیرا اخباری در مورد ابراز تمایل یوونتوس به خرید آنتوان گریزمان شنیده شده و شاید این بار شاهد معاوضه بین این ستاره فرانسوی و ماتیس دی لیخت در بازار تابستانی باشیم.

آنتون گریزمان یوونتوس بارسلونا ماتیاس دی لیخت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان یوونتوس بارسلونا ماتیاس دی لیخت ماتیس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس

ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور ژسوس در ترکیب توپچی‌ها باشیم

طرفداری | به گزارش اتلتیک، آرسنال آماده‌است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، گابریل ژسوس را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. نمایش‌های خوب کای هاورتس در نوک حمله و همچنین عملکرد نوسانی ژسوس در فصل جاری، از مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شده‌اند.

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی در حدود 52 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در فصل جاری 33 بازی برای تیمش انجام داده و آمار 8 گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترنسفرمارکت، 70 میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود