Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@22:46:23 GMT

دیدار برجامی دومینیک راب و اشکنازی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۶۲۳۴

دیدار برجامی دومینیک راب و اشکنازی

وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار است پیرامون آخرین وضعیت در غزه و مذاکرات هسته‌ای ایران رایزنی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه انگلیس فردا چهارشنبه برای گفتگو با همتای صهیونیست خود در زمینه آخرین تحولات منطقه از جمله مذاکرات هسته‌ای ایران به فلسطین اشغالی سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «دومینیک راب» فردا چهارشنبه با سفر به اسرائیل با «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم اسرائیل دیدار خواهد کرد. محور اصلی نشست این دو آخرین تحولات در غزه و توافق هسته‌ای ایران است.

گفته می‌شود که وزیر خارجه مجارستان نیز روز‌های آینده به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد. این کشور در نشست اخیر اتحادیه اروپا در خصوص غزه جنایات صهیونیست‌ها را محکوم نکرد.

وزیر خارجه انگلیس در جریان نبرد ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی با مقاومت بدون اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به نوار غزه، حملات راکتی حماس به شهرک‌های صهیونیستی را محکوم کرده بود.

انگلیس از جمله کشور‌های حاضر در مذاکرات هسته‌ای ایران در وین است. وزیر خارجه این کشور در مذاکرات اخیر با همتای ایرانی خود مدعی شده بود که که کشورش برای به ثمر نشستن این مذاکرات تلاش خواهد کرد.

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) که عصر امروز سه‌شنبه در «گرند هتل» در شهر وین آغاز شد، بعد از حدود یک ساعت و نیم به کار خود پایان داد.

این نشست در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه ایران و گروه ۱+۴، برگزار شد. «سید عباس عراقچی» معاون وزیر امور خارجه ایران و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در این مذاکرات امروز (سه‌شنبه) بدین منظور عازم اتریش و پیش از ظهر امروز وارد وین شد.

ریاست نشست امروز هم بر عهده «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا بود. این نشست در حالی برگزار شد که روز گذشته (سوم خرداد ماه) تفاهم اسفند ماه ایران و آژانس در خصوص ادامه ضبط داده‌های دوربین‌های آژانس برای یک ماه دیگر تمدید شد.

عراقچی پیش از نشست امروز با «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات و همچینن «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کرد.

شرکت کنندگان در نشست امروز به رایزنی درباره بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و اطمینان از اجرای کامل و موثر این توافق پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دومینیک راب گابی اشکنازی برجام فلسطین دشمنی اسراییل هسته ای ایران وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دیروز در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شده و با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار کرده است.

امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار داردامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است