Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه چهارم خرداد ماه به شرح زیر است:

رشد ۱۰۰ درصدی میزان پروازها در فروردین ۱۴۰۰
در فروردین ۱۴۰۰ میزان نشست و برخاست هواپیماها در کشور و همچنین تعداد پروازهای عبوری از آسمان ایران، رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به فروردین سال ۹۹ داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه ۵۰ هزار تومان ارزان شد
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با حدود ۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید.

گزارش عملیات بازار باز/ مخالفت بانک مرکزی با فروش اوراق بدهی دولتی
بانک مرکزی با توجه به کاهش جزئی نقدینگی در این هفته، با سفارش فروش اوراق بدهی دولتی بانک‌های متقاضی موافقت نکرد.

رگبار، رعد و برق و کاهش دما در پایتخت/ وزش باد شدید در برخی مناطق کشور
کارشناس هواشناسی گفت: امشب در برخی مناطق کشور از جمله تهران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

صنعت نفت بومی سازی شد؟/زنگنه و جدال برای ساخت پالایشگاه!
صنعت نفت از بدو پیدایش تا کنون، یکی از ارکان اصلی اقتصاد ایران را تشکیل داده و در این گزارش به بررسی عملکرد دولت دوازدهم در این صنعت پرداخته شده است.

زمانبندی قطع برق مناطق مختلف تهران در چهارم خرداد
جدول زمانبندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت در چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شد.

۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تن نهاده در بنادر موجود است/ عرضه بی وقفه نهاده های دامی در سامانه بازارگاه
یک مقام مسئول گفت: موجودی کنونی نهاده‌های دامی در بنادر ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تن است.

مواردی دور از انتظار که در گذشته به جای پول استفاده می‌شدند!
پول در گذشته به شکل‌های مختلفی بوده که در این گزارش به ۵ مورد از جالب‌ترین آن‌ها اشاره شده است.

فروش فوق العاده ۴ محصول سایپا با قیمت‌های جدید
گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده خودروهای سواری خود را با قیمت جدید در خرداد ۱۴۰۰ اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته عوامل بحران و گروه‌های جمعیت هلال احمر به ۲۴۵ فرد و ۱۵ خودرو گرفتار در سیلاب امداد رسانی کردند و در این مدت خسارت جانی گزارش نشده است.
منصورشیشه فروش، همچنین به تخلیه آب از بیش از ۷۰ واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان به همت عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ‌های شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد وافزود: بر اثر بارش شدید باران خسارت‌هایی نیز به معابر و واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی نطنز، اردستان، زواره، آران و بیدگل، کاشان و نایین وارد شده است.
وی گفت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، شهرضا، گلپایگان، میمه و شاهین شهر، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.
منصور شیشه فروش افزود: دراین مدت در ایستگاه اردستان بین ۲۰ تا ۲۷ میلی متر، در بادرود ۱۷ میلیمتر و در حسین آباد آران و بیدگل بیش از ۶۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: به دنبال شدت بارش‌های رگباری و سیل آسادر ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ گروه امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی همچون راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحدآتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.
منصور شیشه فروش با بیان اینکه در این مدت همچنین برخورد صاعقه منجر به جراحت سطحی دو نفر از عشایر در کوه «محمد نوجوان» جرقویه و اعزام آن‌ها به مرکز درمانی شده است، گفت: نشست پل در روستای حیدرآباد جرقویه و قطعی برق تعدادی از روستا‌های میمه از حوادثی بود که در ۲۴ ساعت گذشته در پی بارش باران در استان رخ داده است.
شیشه فروش ادامه داد: هم اکنون همه راه‌های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
بارش‌های فروردین امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • بومی سازی قالب پنجره
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟